دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس - تهران و قزوین - کرج خبر داد.

جدیدترین آمار اوپک نشان می‌دهد که عایدی ایران از صادرات نفت در سال میلادی گذشته و طی فعالیت دولت سیزدهم به بیش از 42 میلیارد دلار رسیده است.

مشهد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از واگذاری زمین به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی خبر داد.

مطالعه مؤسسه ODI نشان داده در استان نیمروز افغانستان در مرز ایران از نظر تناژ، متامفتامین بیشتر از تریاک تولید و جا به جا می‌شود و صنعت مت، با سرعت سرسام آور در این مناطق در حال رشد است.

بررسی ها نشان می دهد که برای اجاره یک واحد 70 متری در منطقه ستارخان باید حداقل 700 میلیون پول رهن داشت‌.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با بازگشت 5 هزار و 50 نفر از حجاج باقیمانده در مدینه و جده، امروز پرونده عملیات حج 1402 بسته خواهد شد.

وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار 12 همت اوراق شرکتی، 9 همت عرضه اولیه و 81 همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.

در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید 320 هزار تومان به 200 هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال 1401 است

امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.

شوش - استاندار خوزستان گفت: حدود 300 هزار هکتار زمین برای کشت چوب در استان فراهم شده و بنا است تا خوزستان به سرزمین سبز با وضعیت اشتغال و معیشت مناسب برای مردم تبدیل شود.

گمرک ایران در خصوص معطلی حدودا 17 ماهه یک محموله 115 تنی گوشت منجمد وارداتی در بندرعباس شفاف سازی کرد.

سازمان دامپزشکی کشور با تشریح جزییات ترخیص 120 تن گوشت برزیلی، اعلام کرد: این محموله شامل چهار کانتینر گوشت منجمد گوساله از مبدا کشور برزیل بود.

بانک مرکزی اعلام کرد که پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد 45.3 درصدی و در سه ماهه اول 1402 نیز رشد 25.8 درصدی داشته است.

معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش 500 مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از 25 میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از 9 میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه بهره‌برداری متروی تهران - پرند به طول 19 کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

یزد - کارگاه تخصصی «خلق برند» با هدف آموزش خلق برند از سوی معاونت خدمات فناوری در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.