دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

یزد - استاندار یزد بر حذف بروکراسی اداری و تسریع در زمان صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران تاکید کرد.

مشهد استاندار خراسان رضوی گفت: رشد اشتغال خانگی در اولویت است و وضعیت اشتغال خراسان رضوی باید مبتنی بر خدمات، تولید و اشتغال خانگی دنبال شود.

معاون وزیر نیرو گفت: تنوع بخشی به منابع تولید برق با هدف اصلاح اقتصاد صنعت برق با عرضه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در بورس انرژی تسریع شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.

بهمن موتور هیچ تعهد معوقه‌ای ندارد و این شرکت دعوتنامه 5300 دستگاه خودروی مشتریانی که از طریق سامانه یکپارچه محصولات این شرکت را که برای مرداد و شهریور اعلام شده بود را صادر کرد.

با افتتاح دو پروژه برق خودتامین به میزان 50 مگاوات، نیاز شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حوزه زیرساخت برق مرتفع می شود.

امروز شاخص کل تنها 6 هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از 2 هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.

مدیر روابط عمومییک شرکت هواپیمایی از برقراری پروازهای نجف از مبدأ فرودگاه بین المللی پیام استان البرز برای نخستین بار خبر داد.

قیمت سکه امامی با ریزش متوالی امروز به کانال 26میلیون تومان رسید.

رئیس اتاق اصناف ایران از چهار اشکال اساسی بر بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌های صنفی خبر داد.

حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در تالار مولدسازی دارایی های مازاد دولت، 58 پروژه در مرحله «مصوب مازاد» و تنها یک پروژه در ملحه «آماده عرضه» قرار دارد.

با اجرای عملیات برپاسازی پایه سکوی سرچاهی طرح توسعه و نگهداشت میدان نفتی رسالت در شرکت نفت فلات قاره ایران، گامی دیگر در مسیر افزایش تولید این میدان نفتی برداشته شد.

سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از آمادگی کامل برای بارگیری و ارسال نفت خام در مخازن ذخیره‌سازی نفت منطقه جاسک خبر داد.