دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک نهایت توان خود برای حمایت از طرح های پیش رو و در دست اقدام پتروشیمی غدیر به ویژه پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر به کار خواهد گرفت.

یک شعبه و باجه بانک ملت در شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خوزستان فعالیت رسمی خود را شروع کردند.

سمنان - رئیس مرکز فناوری سازمان منابع طبیعی از اجرای طرح آبیاری هوشمند در نهالستان های کشور خبر داد و گفت: این طرح در چهار استان به صورت پایلوت اجرا و سپس ترویج می شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

مشهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: خط ریلی خواف - هرات از جهت افزایش سرعت انتقال کالاهای صادراتی اهمیت زیادی دارد و ایران را به چین متصل می کند.

سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه 24 گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: عبور از اوج مصرف72 هزار و 500 مگاوات بدون ایجاد محدودیت برای مردم در مصرف، موفقیتی برای صنعت برق محسوب می شود.

یزد - صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.

رباط کریم - معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین 15 هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.

اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب 77 ویلا در حریم و بستررودخانه زاینده رود خبرداد.

محرابیان با اشاره به احداث 140 هزار متر مکعب مخزن که معادل 5 درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه ای به به مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که باید یک نسخه از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی و کمک‌های مالی هوادار حامی به این سارمان ارسال شود.

زنجان - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 137 هزار و 800 واحد در محدوده بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم 200 هزار واحد در این بافت‌ها برسد.

سازمان دامپزشکی کشور مرجع نظارت تشخیص و اعلام تخلفات در صدور مجوز پروانه بهداشتی قانون نظام جامع دامپروری کشور معرفی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان در سال 1402 براساس سیاست‌های حمایتی دولت افزایش می‌یابد.