دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

طی چهارمین نشست ناظرین عالی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از نماد این مرکز رونمایی شد.

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.

یک کارشناس اقتصادی گفت: یک اقتصاد ممکن است رشد یابد ولی به دلایل فقر عمومی، بیکاری و نابرابری های اجتماعی توسعه پیدا نکند.

یک نماینده مجلس گفت: اکثر بانک‌ها مخصوصاً بانک‌های خصوصی در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی می کنند.

اقدامات و اظهارات مسئولین دولت در خصوص موانع اجرای نهضت ملی و راه‌حل‌های موجود نشان می‌دهد درک درستی از اهمیت زمین برای حل مسئله‌ی مسکن وجود ندارد.

سمنان - با افزایش دمای هوا، تنش آبی در بیشتر نقاط استان سمنان افزایش یافته تاجایی که مدیران آبفا اعلام کرده اند سه شهر سمنان، شاهرود و ایوانکی در تنش شدید آبی قرار دارند.

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: 2 پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تکذیب افزایش قیمت بنزین گفت: نرخ بنزین امسال هیچ تغییری نخواهد ک

انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه شاهد نوسان مثبت اما کم توان باشیم.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 50 درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: بر اساس آمار دفتر آبزیان آب شیرین، شیلات استان تهران با تولید یک میلیون و 100 هزار نخ زالو سال 1401 توانست رتبه دوم تولید زالو را به خود اختصاص دهد.

معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نادیده گرفتن تجربیات باعث می شود تا آزمون و خطا جلو برویم.

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) 1402 روز دوشنبه 26 تیرماه پایان می یابد.

عدم شمول افزایش 2 درصدی سود بازرگانی به تجهیزات و ملزومات و لوازم مصرفی پزشکی و مواد اولیه آنها و دارو و مواد اولیه دارو و شیرخشک ابلاغ شد.

در نخستین روز از هفته، 45 دستگاه اداری پرمصرف شهر تهران، مشمول قطع انشعاب برق شدند.

اصلاح و نوسازی نزدیک به 65 هزار هکتار از باغات میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری در سال جاری در دست اقدام است.