یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

قیمت سکه نسبت به دیروز با کاهش قیمت 400 هزار تومانی مواجه شده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان تخصیص خودرو به 3 درصد از متقاضیان در مرحله دوم به دلیل ظرفیت جذب نشده، وجود نداشت بنابراین امکان انتخاب خودروی جدید برای این افراد فراهم می شود.

مرکز ملی فرش ایران از کاهش حقوق ورودی ابریشم خام از 15 درصد به 10 درصد در سال 1402 خبر داد.

رشت - مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اخطار قطع برق به 140 دستگاه دولتی در این استان گفت: برق ادارات پر مصرف در صورت بی توجهی قطع می شود.

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن اعلام انتقال 78 هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع 1402 را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی‌های این عملیات را توضیح داد.

وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران - شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول 22 کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.

از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 32.2 همت شامل 7.6 همت تسهیلات فرزند و 24.6 همت تسهیلات ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

95 میلیون تن از حدود 120 میلیون تن محصولات کشاورزی تولیدی کشور امکان فرآوری دارد.

رشت - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بروزرسانی شیوه آبیاری در بخش کشاورزی گفت: رونق بخشی بازار برنج در گیلان چاره اندیشی شود.

صنعت برق یکی از مهمترین صنایع زیربنایی و راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است که گردش چرخ‌های اقتصادی، توسعه صنعتی و تأمین رفاه اجتماعی به پایداری و دوام آن وابسته است.

رئیس رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.

پس از گذشت 5 ماه از بازگشایی سامانه جدید اسقاط خودرو، همچنان افرادی که پیشتر (قبل از 1402) متقاضی اسقاط بودند در بلاتکلیفی به سر می برند.

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با اصلاح مواجه شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه امروز بالغ بر 13 هزار مگاوات نیروگاه برق‌آبی در ایران وجود دارد، از پیشبرد مراحل نهایی احداث نیروگاه 120 مگاواتی توسط شرکت و متخصصان ایرانی در سریلانکا خبر داد.

جوکار از آغاز مرحله نخست طرح توسعه مخزن ذخیره‌سازی مختار خبر داد و گفت: حفاری نخستین چاه ارزیابی در این میدان گازی به زودی آغاز می شود.

شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه‌ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه‌کشی بین زوجین اجرا می‌کند.