یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس بانک مرکزی نسبت به کاهش رشد نقدینگی در سال گذشته گفت: باید طوری نقدینگی را کنترل کنیم که به رکود منجر نشود؛ هدفمان در سال جدید رسیدن به نقدینگی 25 درصدی است.

مدیر گروه بودجه مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی یادداشتی وجود نمودارهای حسابداری را حیاتی دانست.

برزی مهر گفت: باهماهنگی و تفاهم وزارت نیرو و وزارت صمت برای همکاری در احداث 10 هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی برق مطمئن و پایدار صنایع تامین می شود.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال 1402 به صورت دو مرحله‌ای است.

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (22 تا 28 خرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق ادارات شاهد کاهش 640 مگاواتی مصرف برق در روز گذشته بودیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: براساس سیاست نادرست در 10 سال گذشته اقتصاد به بازار آزاد ارز و دلار شرطی شده است و اقتصاد کشور از بازار آزاد ارز تاثیر می گیرد.

امیرمهدی جانکه، مدیرعامل شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا، معتقد است که بزرگ‌ترین رقیب این شرکت در تولید مانیتور نه تولیدکنندگان داخلی، بلکه برندهای بین‌المللی هستند.

بانک ملت در سال گذشته، بیش از 11.500 میلیارد ریال به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت کرد.

فهرست قیمت های جدید 29 محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.

فرزین در همایش تثبیت اقتصادی با اشاره به اینکه تثبیت با مداخله انجام می شود گفت: هم اکنون بیش از 100 میلیارد دلار منابع ارزی داریم.

بررسی ها نشان می دهد با کاهش قیمت ارز در چند روز گذشته صاحبخانه ها نیز به دنبال اجاره واحدهای مسکونی خود با تخفیف هستند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: تا 21 خرداد، 241 پرواز از فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران 54 هزار زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است.

عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنیگن در آزادراه قزوین - کرج و محور شهریار - تهران از مسدود بودن محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت خبر داد.

ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز اوکراین چهاردهمین اطلاعیه خود را مبنی بر اجرای مصوبه هیأت وزیران صادر کرد.