یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام اینکه بسته تشویقی نوسازی در 40 شهر کشور اجرایی شد از رشد 300 درصدی صدور پروانه در شهر تهران با اجرای بسته تشویقی خبر داد.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام 31 هزار و 973 زائر خانه خدا در قالب 208 پرواز در 18 روز گذشته خبر داد.

بررسی ها نشان داده است که قیمت واحدهای مسکونی با متراژ پایین افزایش پیدا کرده است.

اگر به زیر مجموعه‌ها و صنایع وابسته بسیاری از شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی و صورت‌های مالی آنها بپردازیم متوجه می‌شویم که با گزارشهای خوبی همراه هستیم.

چالوس - جاده کندوان در روزهای اخیر براثر سقوط و ریزش سنگ سه فوتی داشت و به بیش از 20 خودرو خسارت وارد شد؛ تعلل در ایمن‌سازی این محور پرتردد خانواده‌های زیادی را داغدار و سیاهپوش می‌کند.

رشت - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل حدود 3 هزار پرونده تخلف در این استان خبر داد و گفت: گیلان جزو 5 استان برتر در بخش بازرسی قرار گرفت.

باوجوداینکه سهم بازار سرمایه در تأمین مالی اقتصاد از 3 درصد در ابتدای دهه 90 به 12 درصد در پایان این دهه رسیده اما هنوز بخش عمده تأمین مالی شرکت‌ها در ایران از طریق نظام بانکی انجام می شود.

بورس در روز یکشنبه احتمالا به نواحی حمایتی رسیده و در آنجا انتظار حمایت قوی خواهیم داشت.

سرپرست وزارت صمت ضمن تاکید بر تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار، گفت: طبق گزارشی که ارائه شده، در حال حاضر 1000 دستگاه در مرحله ترخیص است.

قیمت سکه در بهار امسال فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد؛ اما از حدود 40 روز پیش وارد روند نزولی شدید شده است.

یارانه کمک معیشتی مرحله 148 مربوط به خرداد ماه 1402 از ساعت 24 روز شنبه 20 خرداد ماه قابل برداشت است.

قیمت دلار نسبت به هفته های قبل با روند کاهشی همراه شده است.

مشهد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه فقط 37 میلیون متر مکعب آب سد دوستی قابل استفاده است، گفت: سهم کشور ایران از این آب تنها 11 درصد است.

معاونان وزرای کشاورزی ایران و هند ضمن بررسی برخی موانع توسعه مناسبات در بخش کشاورزی، درباره برگزاری نخستین کارگروه مشترک همکاری‌های کشاورزی دو کشور به توافق رسیدند.

طرح تولید 10 میلیون اصله نهال جنگلی توسط زنان روستایی و عشایری طی نیمه دوم امسال در 10 استان کشور تدوین و برای تایید و بازبینی به دفتر امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارسال شده است.