یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

پیگیری های خبرنگار مهر از آبفای تهران حاکی از آن است که آب مناطقی که با افت فشار مواجه شده اند تا 24 ساعت دیگر به حالت عادی باز می گردد.

رشت - مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایش روزانه و مداوم میزان مصرف برق مشترکان استان در فصل گرم سال خبر داد.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش کشاورزی خبر داد.

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 1526 طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری 76945 میلیارد ریال در کشور افتتاح می‌شود.

مشهد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی 35 گونه زراعی و 20 گونه گیاهان دارویی مرتعی را پرورش و تولید می‌کند.

در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری صادرکننده آن توسط سامانه محچک، این شخص می‌تواند با واریز مبلغ کسری چک نسبت به رفع سوءاثر چک اقدام کند.

آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان موسسات اعتباری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.

رشت - رئیس سازمان چای کشور از پرداخت 65 درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 53 هزار تن برگ سبز چای به ارزش 735 میلیارد تومان خریداری شده است.

وزیر نفت گفت: با سفر رئیس جمهور به ونزوئلا در حوزه انرژی اسناد مهمی در بخش‌های بالا دست و پایین دست صنعت نفت به امضا رسید.

تثبیت 68 هزار هکتار از پهنه‌های ماسه‌های روان در مناطق فوق بحرانی در کشور با بکارگیری الگوهای کارآمد در اولویت قرار گرفت.

این روزها بورس به شدت شرطی شده و به هر کنش بازار ارز یک واکنش نشان می دهد.

شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.

قیمت سکه امامی برای امروز 23 خرداد اعلام که بر اساس آن با افزایش نسبت به دیروز وارد کانال 28 میلیون تومان شد و در آخرین معاملات 28 میلیون و 894 هزار تومان قیمت خورد.

مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار در اطلاعیه ای اسامی 34 کسب‌وکاری که اتصال صوری به درگاه ملی مجوزها داشته اند را اعلام کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه آب تهران مشکل آلودگی زیست محیطی ندارد، گفت: جاری شدن سیلاب و ریزش بخشی از رودخانه کرج دلیل قطعی آب و افت فشار در برخی مناطق بوده است.

مشهد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: خشکسالی بسیار شدید در استان باعث کاهش منابع آب شرب 36 شهر و 650 روستا در این استان شده است.