یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اولین کالاهای بشردوستانه اهدایی به کشور افغانستان، ازطریق به‌کارگیری بیش از یکصد دستگاه کانتینر متعلق به ناوگان کشتیرانی، وارد چابهار و پس از تخلیه و بارگیری و به مقصد کشور افغانستان ارسال شد.

سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت 3شرکت خدمات مسافرت هوایی الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم را به علت عدم رعایت مقررات آئین نامه ای لغو کرد.

هیئت دولت با ابلاغ مصوبه ای، تکلیف کالاهای قاچاق کشف شده را مشخص کرد.

بهینه سازی مصرف آب می تواند راهی برای جلوگیری از قطعی یا کاهش فشار آب آن هم در آستانه تابستان و افزایش دما باشد.

سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت قیمت چندانی نکرده و در کانال 28 میلیون در حال نوسان است.

صالحی گفت: اگر قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران برای یک بازه زمانی 10 تا 15سال منعقد شودبه ما کمک میکند به هاب انرژی منطقه تبدیل شویم و نقشی قوی برای مدیریت گاز درمنطقه داشته باشیم.

معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از فروش 1250 میلیارد تومان کالای تملیکی در خرداد ماه خبر داد.

نماینده مردم تهران گفت: تبعات قیمت گذاری دستوری و دخالت‌های بی‌حد و حصر مشکلات جدی را برای اقتصاد ایجاد کرده است و دولت باید بداند که اقتصاد با دستور و بخشنامه پیش نمی رود.

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی با تاکید بر اهمیت و اولویت وام ازدواج و ضرورت تعیین تکلیف متقاضیان در صف دریافت این تسهیلات در سال جاری و سال قبل، «بسته نظارتی - اعتباری تسهیل و تسری

رئیس بخش تحقیقات رشد در موسسه آلمانی «کیل» در مورد عنوان مرد بیمار اروپا اظهار داشت که این توصیف با وضعیت اقتصاد آلمان «مناسب» است.

آزادی‌خواه، نماینده مجلس در خصوص واردات اتوبوس ها گفت: 650 اتوبوس یورو 5 است و 3 سال کار کرده است و 350 عدد یورو 4 که 10 الی 15 سال کار کرده است.

در روند پیگیری‌ها و بحث‌های مربوط به موضوع بازنگری قیمت خرید تضمینی گندم در چند ماه گذشته، نقطه نظرات و برداشت‌های گوناگونی مطرح بوده که در ادامه به برخی از این شبهات پاسخ داده می شود.

اهواز - نبود شبکه مناسب فاضلاب و همچنین کیفیت بسیار پائین آب آشامیدنی، معضلی جدی برای مردم کوت عبدالله به شمار می رود و طی ماه های اخیر تلاش مسئولان برای رفع این مشکل افزایش یافته است.

بازار گوشت نا به سامان تر از گذشته شده و در کمتر از 3 روز هر کیلو گوشت گوسفندی (ران) از 485 هزار تومان به 500 هزار تومان رسیده است. قیمت گوشت مرغ نیز همچنان بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و محور شهریار - تهران خبر داد.

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز خود با اصلاح حداقلی و وضعیت متعادل روبرو شده و از هیجان فروش دیروز خبری در بازار نیست.