یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از شناسایی 430 ساختمان ناایمن در این کلانشهر خبرداد.

وزیر اقتصاد گفت: در سال 1401 هماهنگی با بازیگران مهم صورت گرفت و از رشد سرمایه گذاری منفی 5 به رشد 7.7 درصد سال گذشته رسیدیم. بر این اساس از سیاه چاله رشد منفی سرمایه گذاری خارج شدیم.

کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن توصیف ضعیف عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: برآوردها نشان می دهد گردش مالی این پدیده مخرب به یک هزار هزار میلیارد تومان رسیده است.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که ارزش واقعی بودجه نظامی آمریکا به خاطر تورم به کمترین میزان از زمان جنگ سرد تا کنون خواهد رسید.

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 16 خرداد ماه 1402 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 30 میلیون و 301 هزار تومان رسید

اهواز - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از اتمام عملیات خرید کلزا در خوزستان خبر داد و گفت: مطالبات کلزاکاران خوزستان 650 میلیارد تومان است.

طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز 16 خرداد آغاز شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت مبلغ 970 میلیارد تومان به کشاورزان کلزاکار بابت خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در روز شنبه 13 خرداد خبر داد.

مشهد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تأمین آب مشهد بر شهرستان دیگری اولویت ندارد و در این موضوع نیاز آبی شهرستان های استان یکسان است.

گروه مالی بانک تجارت با حضور شرکت‌های زیرمجموعه و بخش‌های مالی و کسب‌وکاری در سالن 40 غرفه 12 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه آخرین خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.

با توجه به تاکید قانون مبنی بر تخصیص سهام به نوزادان، وزارت اقتصاد منتظر تامین منابع برای اختصاص این سهام به متولدان سال جاری است.

رییس سازمان بورس از ورود صندوق سرمایه گذاری بازنشستگی به بازار سرمایه در روزهای اتی خبر داد.

جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه 12 روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.

سمنان - رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تعهد اجرای مسکن در کشور توسط این بنیاد، گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن سالانه 400 هزار واحد خانه می سازد.

برای اجاره یک واحد 60 متری در محله های جنوب غربی تهران می توان 200 میلیون پیش و 2 میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از الزام دریافت بارنامه برای تردد وانت بارها در جاده‌های کشور خبر داد.