یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام 25 هزار و 35 زائر خانه خدا در 15 روز نخست عملیات حج تمتع 1402 خبرداد.

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی لزوم اطلاع رسانی مقررات و شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی که موجد حق و تکلیف برای عموم باشد را ابلاغ کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی اجلاسیه بین‌المللی کار گفت: جامعه جهانی به یک قرارداد اجتماعی جدید نیاز دارد.

یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: بنیاد قیمت دلار در بازار ایران مبتنی بر ما به التفاوت نرخ تورم ایران و آمریکا است بنابراین کاهش قیمت دلار نشان دهنده افت تورم است.

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی نقش سیاست‌های ارزی در تحولات بازرگانی خارجی در اقتصاد ایران پرداخت.

تبریز - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: اکنون زیست بومی در حوزه احیای واحدهای اقتصادی در دولت سیزدهم در حال خلق است.

کشنده FAW CA4180 روز سه شنبه 23 خرداد با قیمت پایه 3 میلیارد و48 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده 23 مرداد 1402 است.

کشنده امپاور BD500 و فورس 6 تن روز یکشنبه 28 خرداد با قیمت پایه 4 میلیارد و 230 میلیون تومان و یک میلیارد و 437 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

بهمن موتور وانت کارا را در 23 خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین 2000cc و وانت دو کابین 2000cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.

قیمت سکه در پایان هفته سوم خرداد نسبت به روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال 28 میلیون تومان شد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه (18 و 19 خرداد) هشدار داد.

مشهد مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید تضمینی گندم توسط شرکت‌های تعاون روستایی خراسان رضوی از زمان آغاز این طرح از مرز 12 هزار تن عبور کرد.

تبریز - رئیس جمهور از کارخانه ماشین سازی تبریز بازدید و بر ضرورت رفع مشکلات این گروه صنعتی تاکید کرد.

شفت - مدیر جهاد کشاورزی شفت از وجین 47 درصد اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد و گفت: 99 درصد از شالیزارهای شفت نیز نشاء کاری انجام شده است.

تبریز - رئیس جمهور در جریان سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی از چرمشهر تبریز بازدید کرد و گفتگویی با کارگران شاغل در این مجموعه انجام داد.

پس از گذشت 3 ماه قیمت دلار به کانال 49 هزار تومان بازگشت.