شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

احتمال می رود بازار سرمایه در روز شنبه با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند اما هر خبری از طرف دولت و مجلس می تواند محرک صعود یا نزول بازار باشد.

تهران - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در ورودی های پایتخت خبر داد و افزود: با گذشت زمان بر حجم ترافیک افزوده خواهد شد.

اصفهان - مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان از تدوین برنامه عملیاتی تحت عنوان گذر از تابستان گرم با رویکرد تامین پایدار آب شرب مردم خبر داد.

ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پایگاه داده اعتباری برای فعالان اقتصادی کشور ظرف 2 ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

ارومیه - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان 25 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون 12 درصد آن پرداخت شده است.

این هفته بسیاری از نمادهایی که هفته گذشته به مجامع سالیانه رفته بودند بازگشایی شده و می توانند محرک خوبی برای این هفته بازار سرمایه باشد.

بیمه مشترک ایران و سوریه برای فعالیت‌های اقتصادی دو کشور راه اندازی می‌شود

شاهرود - امام جمعه شاهرود با اشاره به وضعیت بحرانی آب باید در این شهرستان، گفت: مسئولان باید برای تامین آب پایدار در شاهرود تلاش کنند.

لالی - استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان در استان گفت: دولت یک میلیارد دلار فاینانس برای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته است.

مسجدسلیمان - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در بحث اکتشافات از زمان شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون 2.5 میلیارد بشکه نفت به ذخایر کشور افزوده شده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اشاره به اختلال در سایت سامانه در برخی ساعات گفت: از 3 خرداد تاکنون 525 هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خود را نهایی کنند.

همه دستگاه هایِ صادرکننده مجوز، طبق قانون تسهیل صدورمجوزهای کسب و کارباید تا آخر شهریور به درگاه ملی مجوزها، متصل می‌شدند، اماسازمان شیلات بطور کامل مجوزهای خود رابه این درگاه متصل نکرده است

با گذشت 2 روز از مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش همچنان اختلالات این سامانه پابرجاست و امکان ثبت خودرو وجود ندارد.

خاندوزی در دو نامه جداگانه به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه شد.

پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.

مدیرکل امور بیمه‌ای بیمه مرکزی گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بیمه‌ای بین ایران و سوریه امضا می‌شود