شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

حمزه شکیب در سمینار آموزش واکاوی فنی فاجعه متروپل گفت: این سمینار جهت واکاوی است تا درس‌هایی از این حادثه داشته باشیم. باید بررسی کنیم تا در چه زمینه‌هایی اشکال وجود دارد.

دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار و در بخش نهادهای مالی از بانک ملت قدردانی شد.

تبریز - استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی زمانی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید جبران شود، از عدم اجرای تعهدات بانک‌ها در این راستا انتقاد کرد.

وزارت جهادکشاورزی سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ بیشتر از قیمت مصوب را راه‌اندازی کرده است.

محور هراز و بالعکس واقع در استان مازندران، از مورخ 31 اردیبهشت 1402لغایت 9خرداد 1402(روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه)، بدلیل انجام عملیات راهداری مسدود و تردد ازمحورهای جایگزین انجام می شود

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسکن باید به صورت خرید انبوه و تحویل کلید باشد نه تحویل زمین برای ساخت و این کار به راحتی قابل انجام است.

خاندوزی نوشت: حل مسئله تعارض منافع پیش‌نیاز از بین بردن رانت و فساد است و در روزهای گذشته دو اقدام ضد تعارض منافع را به تصویب دولت رساندیم.

هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.

مناقشه بر سر قیمت محصولاتی چون گندم، گوشت مرغ و صنایع لبنی از اخبار داغ بخش کشاورزی در هفته جاری بود.

شناسه کالا در ثبت سفارش واردات برخی کالاها الزامی شد

مشکلات مستأجران وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.

رشد 13 برابری ظرفیت تولید برق کشور پس از انقلاب، امضای 9 قرارداد در صنعت پتروشیمی و عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه نفتی پارس جنوبی آغاز شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: داشتن کدرهگیری برای تمامی قراردادها ضرورت دارد. درحال حاضر یکی از آسیب‌های موجود، ثبت قراردادها در کاغذهای قدیمی است که بعضاً فروخته می‌شود و وجاهت قانونی ندارد

این روزها حال صنایعی که به صورت دلار مواد اولیه را تهیه کرده و با ریال باید به دست مردم برساند بسیار سخت شده و صنعت شوینده نیز این مشکل را دارد.

شهریار - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین در محور شهریار به تهران خبر داد.

اهواز - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با صدور حکمی «جلیل اسلامی» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.