شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، صدراله دولت به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.

شورای حکام مرکز بین المللی حوزه های جامع آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه خشک در نیمه دوم امسال در ایران تشکیل می شود.

آرادان - امام جمعه آرادان با بیان اینکه حقابه کشاورزان گرمسار و آرادان از حبله رود و سد نمرود، نادیده گرفته شده است، گفت: امروز قشر بزرگی از کشاورزان منطقه با بحران بی آبی روبرو هستند.

شاهرود_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه فروش مرغ بالاتر از کیلویی 73 هزار تومان گران‌فروشی است، گفت: مردم با گزارش گران‌فروشی به تعادل قیمت مرغ می توانند کمک کنند...

مشهد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس طرح تحول بهسازی راه‌های خراسان رضوی حداقل 2350 کیلومتر از راه‌های استان در دوره دو ساله بازسازی می‌شود.

حوادث ایجاد شده در بلندمرتبه ها درس عبرت نشده است و کیفی سازی ساختمان های بلند مرتبه همچنان بلاتکلیف است و این موضوع موجب تشدید نگرانی ها شده است.

اهواز - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون 11 هزار و 500 میلیارد تومان از مطالبه گندم کاران استان پرداخت شده است.

با تصویب شورای رقابت، شرط «یک سال رهن بودن سند خودرو» حذف شد.

آیین رونمایی از سامانه صدور مجوز پروانه صید سازمان شیلات برگزار شد.

قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به 31 میلیون تومان رسیده است.

مهدی حاجی وند گفت: باید مردم را به سمت سرمایه گذاری غیر مستقیم ترویج کرد و در حوزه سواد مالی نیز اقداماتی را انجام خواهیم داد.

گرچه این دومین بار است که ثبت نام برای خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می شود و حدود 4 روز نیز از شروع ثبت نام گذشته اما عملکرد سامانه بهبود نیافته و شاهد قطعی هایی هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.

شاخص کل بورس امروز با اصلاح 34716 واحدی به جایگاه 2 میلیون و 311 هزار واحدی رسید.

در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، احمد خانی نوذری به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازرگانی منصوب شد.

معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت که از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت 2 هزار و 500 رشته انشعاب غیرمجاز آب توسط این شرکت شناسایی شد.