شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

ابر پروژه رشت - آستارا پس از 23 سال با تفاهمنامه ای بین ایران و روسیه قرار است طی سه سال آینده به بهره برداری برسد. اما سوال اینجاست که آیا این پروژه سامان می‌گیرد؟

ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف بازدید از طرح‌های اقتصادی و نشست با فعالان اقتصادی، فردا جمعه به بوکان سفر می‌کند.

شرکت گلدیران برای دوازدهمین سال متوالی تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.

اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بر لزوم اجرای قانون و وصول یک درصد سهم فروش معادن برای حل مشکلات زبست محیطی نطنز تاکید کرد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: 45 ساختمان مهم ناایمن تهران در اولویت بازسازی قرار دارند.

زنجان - رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان 264 خانه در طرح ملی مسکن واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.

بردسکن معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط وزارتخانه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی موقتاً قطع برق چاه موتورهای کشاورزی لغو شده است.

معاون وزیر نیرو گفت: در اوایل انقلاب به بسیاری از روستاها آبرسانی شد و پس از گذشت 40 سال فرسودگی رخ داد و روستاهای زیادی با مشکل آبرسانی روبرو شدند و مرکز جهاد آبرسانی در وزارت نیرو تشکیل شد.

وزیر نیرو گفت: تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب روزی با تیر و تفنگ محقق می‌شد و امروز با آبرسانی، برق‌رسانی و توسعه علم و فناوری در جای جای کشور تحقق می‌یابد.

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کمی کاهش قیمت در محدوده 31 میلیون و 400 هزار تومان است.

سمنان - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح جهش تولید دیمزارها در دستور کار است، گفت: این طرح برای 10 محصول استان برنامه‌ریزی شده است.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: هم اکنون ایران در بیمه کشاورزی در منطقه رتبه اول را دارد و به لحاظ فناوری، آیین نامه و قانون در این حوزه پیشرو است.

قربان زاده گفت: 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به شیوه درستی واگذار خواهد شد که جزئیات آن هفته آینده اعلام می‌شود.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: پیام‌رسان بین‌بانکی جایگزین سوئیفت تا یک ماه آینده بین اعضای اتحادیه پایاپای آسیایی اجرا می‌شود.

سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انتخاب پنج اولویت خودرویی برای متقاضیان فعال شده است.

نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش 29 درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه 1400) منتشر شد.