شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

برخی اعضای غیردولتی شورای قیمت‌گذاری نسبت به روند اداره جلسات شورا به ویژه رعایت ترتیبات قانونی وابلاغ مصوبات آن اعتراضاتی را مطرح کرده اندکه این امر باعث بروز نگرانی جامعه کشاورزی شده است.

رسول جاویدی گفت: معتقدم تعیین نرخ دستوری و تثبیت نرخ‌ها در بازار ارز، منفعتی برای اقتصاد کشور نخواهد داشت.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تاپل کلاک گزارش شده است.

گرمسار - با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از 91 درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.

کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.

رئیس سازمان بورس گفت: بعد از برگزاری مجامع بورسی شرکت‌ها سود سهام عدالت واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به چشم‌انداز شرکت ملی گاز ایران در توسعه مناطق محروم، از افزایش حدود دو برابری طول خطوط لوله انتقال گاز کشور خبر داد.

وزیر نفت گفت: در شرایطی که در گذشته 78 میلیون بشکه میعانات روی دریا ذخیره شده بود، امروز این رقم به صفر رسیده است و میعانات گازی روی آب نداریم.

بورس این روزها بیشتر از هر زمان دیگری منتظر بهانه برای صعود و اصلاح است و با کمترین خبر مثبت صعودی و با کمترین ریسک نزولی می شود.

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از رشد 18 درصدی صادرات به کشورهای آسیانه میانه، قفقاز و روسیه خبر داد.

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت توت فرنگی تا پایان خرداد، گفت: پیش‌بینی می‌شود در مجموع دو هزار و 19 تن توت فرنگی در استان تولید شود.

1550 پرواز برای حجاج در نظر گرفته شده است که 36 پرواز آن امروز از مقاصد تهران، یزد و سازی صورت گرفت.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور از معافیت مالیاتی بیش از نیمی از صاحبان مشاغل و اصناف (حدود 4 میلیون پرونده شغلی) خبر داد.

وزیر اقتصاد گفت: 356 طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش 6 میلیارد و 51 میلیون دلار مجموع سرمایه گذاری خارجی از ابتدای فعالیت دولت تا فروردین 1402 بوده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از عملیاتی شدن 15 تا 20 درصد از سند الگوی کشت با کمک آموزش و ترویج خبر داد.