شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

یوسف غفوری گفت: سال گذشته با افزایش اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، نگاه جدیدی در این سازمان برای مبحث پر اهمیت بازآفرینی شهری در قالب بهسازی و نوسازی بافت فرسوده ایجاد شد.

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت 300 هزار تومانی به 31 میلیون و 400 هزار تومان رسید.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی 77 هزار و 821 واحد به مبلغ 25 هزار و 755 میلیاردتومان خبر داد.

شاخص کل بورس با رشد 71880 واحدی بعد از چند روز اصلاح شدید به محدوده پرتقاضا رسید.

سمنان - مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 20 درصد معادل یک پنجم از مجموع باغ‌های استان برای ارتقای تولید، نیازمند بهسازی و نوسازی جدی هستند.

در نخستین رویداد بین المللی تامین مالی، نوآوری و فن آوری (فینوتکس) سال 1402، از بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تامین مالی، نوآوری و فن آوری با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.

رئیس جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با حکم سرپرست وزارت صمت معرفی شد.

سهم تولید واکسن‌های دامی کشور، 93 درصد به موسسه رازی و 2 درصد به بخش خصوصی اختصاص دارد و 5 درصد نیز از طریق واردات تامین می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر از تجهیز اشتراکهای خانگی پرمصرف به کنتور هوشمند تا پایان امسال خبرداد.

قیمت کنسرو ماهی در نیمه نخست فروردین بین 30 تا 50 هزار تومان بود؛ اما در هفته‌های جاری بازار این محصول پروتئینی نوسان داشته به طوری که قیمت برخی برندها به 64 تا 69 هزار تومان رسیده است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.

اولین جلسه هیأت امنای صندوق ملی مسکن با حضور اعضای هیأت امناشامل وزیر کشور ونمایندگانی ازسازمان برنامه وبودجه وزارت اموراقتصادی ودارایی، وزارت کار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوربرگزار شد.

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از اعلام گزارش نهایی بررسی سانحه بالگرد هلال احمر خبر داد.

خواف مدیر جهاد کشاورزی خواف گفت: برداشت محصول جو از سطح سه هزار و 800 هکتار از اراضی شهرستان خواف آغاز شده است.

یک مقام مسئول گفت: خریداران لوازم یدکی می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت و یا شماره‌گیری کد دستوری #7777*4*، از اصالت، نحوه خدمات پس از فروش و ویژگی‌های محصولات اطمینان حاصل کنند.

بررسی ها نشان می دهد که مردم برای اجاره و خرید خانه به اطراف تهران کوچ کرده اند زیرا با بودجه های کم هم می شود در این مناطق صاحب خانه شد.