شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر نیرو برخورداری از هزاران میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف را حق تمامی خانوارهای ایرانی دانست و تأکید کرد: این پاداش برای خاموش کردن یک کولر گازی در مناطق گرمسیر به یک میلیون تومان می‌رسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در تابستان سال جاری نیز مانند سال گذشته باید مدیریت مصرف برق را از دولت شروع کنیم و با برنامه‌های همه جانبه کارها را پیش ببریم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: راه ابریشم که یک کرویدور بین المللی است احیا خواهد شد و ایران به قطب کریدور آسیا تبدیل می شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: وزیر نفت با تجارب مثبت خود، در دو سال گذشته گام‌های موثری در زمینه ارتباطات جهانی در صنایع نفت و گاز برداشت.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی گفت: هدف سامانه مدیریت زمین انجام امور به شکل هوشمند بدون دخالت فرد است تا امضاهای طلایی و رانت های موجود در حوزه زمین خواری حذف شود.

تربت حیدریه سرپرست جهاد کشاورزی گفت: تا کنون 2 هزار و200 تن گندم وارد سیلوها شده است و نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

اصفهان - رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از اجرای طرح پیمایش و اکتشاف در بخشی از مناطق کشور از جمله استان اصفهان با همکاری زمین شناسان روسیه خبرداد.

جعفر یارزلوگفت: طبق بررسی ها قرار شده است که یک سامانه واحد برای توزیع بلیت هواپیما در نظر گرفته شود.

با تعادل در بازار سرمایه تعداد نمادهای مثبت از نمادهای منفی پیشی گرفته است.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیروگفت: میزان تولیدی برق رشد 8.5 درصدی در صنایع بوده است

توضیحاتی از وزیر نیرو، درباره طرح پاداش مدیریت مصرف برق را مشاهده میکنید.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در 3 راهبر فنی، اجرایی و نظارتی تعریف شده و در حال انجام است.

اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خرید تضمینی گندم استان از مرز یک میلیون و 400 هزار تن گذشت و رکورد خرید گندم سال های قبل استان شکسته شد.

خاندوزی وزیر امور اقتصاد که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی به مرقد مطهر رسول اکرم (ص) مشرف شد.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان و معاون رئیس دولت امارات متحده عربی در مذاکرات دو جانبه بر توسعه روابط در بخش‌های مختلف حمل و نقل دو کشور تاکید کرد.

وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال 1400 تا پایان سال 1401 خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات از اول خرداد 6 صبح تا یک بعدازظهر خواهد بود.