شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، نرخ جدید شیر خام را کیلویی 15 هزار تومان ابلاغ کرد.

قیمت سکه امامی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با افت قیمت بیش از 500 هزار تومانی همراه شد.

مشهد - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیرماه امسال نهایی شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می‌شود.

توسعه، جلوگیری از انقراض و مردمی‌سازی پرورش شتر دوکوهانه در طرح مشترک ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هدفگذاری شده است.

شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مدیر ارشد اسکان بشر در دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه هبیتات دیدار کرد.

وزیر نفت با یادآوری اینکه ایران هم‌اکنون دو قرارداد انتقال گاز با نیروگاه‌های بغداد و بصره عراق دارد، گفت: بر اساس توافق دو طرف این دو قرارداد طی پنچ سال آینده تمدید خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود 180 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریا و حمل و نقل دریایی انجام و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم ایران شد.

وقتی دو خودرو با یکدیگر تصادف می‌کنند، یک خسارت مستقیم و ظاهری داریم که همه آن را می‌بینند و یک خسارت غیر ظاهری داریم که دیده نمی‌شود.

حذف بنگاه های معاملات املاک با حذف قیمت کد رهگیری برای موجر و مستاجر در سامانه معاملات املاک می تواند واسطه گران جدید را وارد بازار مسکن کند.

بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال 1401 حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش 4 تا 18 درصدی مواجه شده است.

چرا با وجود اینکه از ابتدای سال جاری شاهد افزایش قیمت قند و شکر در بازار هستیم، دولت نرخ آن را به طور رسمی اعلام نمی کند؟

فقط 10 روز تا آغاز اجرای طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق مشترکان خانگی باقی مانده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: تردد روان در محورهای شمالی برقرار است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در محدوده‌های مصوب 31 شهر از جمله کلانشهرهای تهران، کرج و تبریز اجرایی شد.