شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اهواز - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی کشور گفت: در صنعت حلال بسیار عقب هستیم و خوزستان می‌تواند بخشی از این عقب ماندگی‌های صنعت حلال را جبران کند.

سازمان حمایت در نامه‌ای شرکت‌های خودروساز داخلی و مونتاژی اصلاحیه دستورالعمل شماره 473 شورای رقابت را ابلاغ کرد.

سازمان حمایت به سایت های فروش خودرو اعلام کرد: آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شود.

بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال 1402 همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.

سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قطعا قیمت خودرو تا 2 الی 3 ماه آینده تغییر می کند، گفت: هفته آینده با مدیران مونتاژکاران جلسه داریم تا اعتراضات آنها در مورد قیمت خودروها را بررسی کنیم.

مسوولان صنعت هوایی معتقد هستند که کاهش عمدی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها واقعیت ندارد و ایرلاین ها حاضر نیستند تا از عمد هواپیماها را زمین گیر کنند تا به خواسته خود برسند.

بانک تجارت سال 1402 را با پرداخت 800 فقره تسهیلات ازدواج و 434 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان در فروردین ماه آغاز کرد.

در جریان برگزاری اولین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، «تندیس تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» به بانک تجارت اعطا شد.

کارگروه راهبری طرح فشارافزایی، حفظ و نگهداشت تولید میدان گازی پارس جنوبی با ابلاغ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد.

بررسی ها نشان داده است کمبود بلیت هواپیما موجب شده تا تقاضای خرید برای بلیت قطار بیشتر شود به طوریکه در حال حاضر برای مشهد در سایت رجا بلیتی موجود نیست.

یارانه کمک معیشتی مرحله 147 مربوط به اردیبهشت ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه قابل برداشت است.

یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به بانک‌های متخلف اخطار داده و جریمه کنند.

سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت:: در اولین ماه امسال، ده میلیون و 471 هزار تن کالا به ارزش سه میلیارد و 645 میلیون دلار صادر شده است.

ارسلان رحیمی با اشاره به اینکه تلاش شد در زمستان سال گذشته سوخت رسانی به بخش خانگی بدون وقفه ادامه یابد گفت: سوخت رسانی به بخش نیروگاهی اصلا قطع نشد.

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی 800 هزار تومانی همراه شده و به قیمت 32 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

شاخص کل بورس امروز نیز مانند چند روز گذشته اصلاح داشته و به جایگاه 2 میلیون و 278 هزار واحد رسید.