شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی از طراحی زیست بوم نوآفرینی و استارت‌آپی حوزه حمل و نقل کشور و نهایی شدن ان خبر داد.

وزارت صمت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مصوبه شورای رقابت درباره قیمت گذاری خودروهای مونتاژی، قطعی و لازم‌الاجرا است.

متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه 29 اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل 70 هزار واحد باقیمانده مسکن اقشار کم‌درآمد از سال گذشته و احداث 50 هزار واحد جدید طی امسال در روستاهای سراسر کشور خبر داد.

در نظام پرداخت کارمزد قبلی شبکه پرداخت کشور، ذی‌نفعان به اندازه‌ای که منفعت کسب می‌کنند، هزینه‌ای نمی‌پردازند که نتیجه آن تشدید ناترازی بانک‌ها و فشار تورمی به عموم مردم است.

قاسم زاده گفت: در صورت نیاز با کشاورزانی که پروانه استفاده از آب چاه را دارند مذاکره می کنیم و برای تامین آب شرب سهمیه آب آنها را خریداری میکنیم.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، قزوین، چهارمحال‌وبختیاری، یزد، فارس و گیلان خبر داد.

استراتژی «چرخش دوگانه» به دنبال اتکای بیشتر به خود برای کاهش عدم قطعیت‌های خارجی است. در نوامبر 2021، دفتر سیاسی نهاد تصمیم‌گیرنده حزب کمونیست چین، استراتژی جدید امنیت ملی را منتشر کرد.

اهواز - مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:: 11 هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که عملیات اجرایی این واحدها شروع شده است.

خودروهایی که قرار است در مرحله جدید (مرحله دوم) از سوی خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه شود، مشخص شدند.

بررسی میدانی در محله بازار و 15 خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.

علم نانو یکی از علومی است که در سال های اخیر کاربرد آن توسعه پیدا کرده و بهره وری را در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی افزایش چشمگیری داده است.

سایت های خرید و فروش مسکن یکی از دلایل افزایش قیمت در این مدت بوده است و شاید با حذف قیمت ها از این سایت ها کمی از جو روانی این بازار کم شود.

هرچند روز سه شنبه معاملاتی شاخص‌های بازار با افت کار خود را به پایان رساند در روز چهارشنبه بازار به احتمال بالایی وضعیت مساعدتری را نسبت به روز گذشته پشت سر بگذارد.

نجف‌آبادی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از 500 تا 2000 تومان پاداش به ازای هر کیلوات صرفه‌جویی در مصرف برق به مردم اعطا می‌شود.

اهواز - رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خوزستان گفت: تاکنون موردی از ابتلاء به بیماری تب کریمه کنگو در استان گزارش نشده است.