جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اهواز - مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از 260 هزار تن گندم و بیش از 15 هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.

اهواز - معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: پایانه تمام مکانیزه شماره 2 غلات مجتمع بندری امام خمینی (ره) با 38 درصد پیشرفت فیزیکی مطلوب در دست تکمیل است.

مشهد دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین مسئله کارگران در حال حاضر معیشت و دستمزد آنها است که معتقدیم قانون کار در کشور در خصوص دستمزد کارگران اجرا نمی‌شود.

امروز بازار سرمایه با رشد 73 هزار واحدی مواجه شده و این عامل باعث شد نمادهای با وضعیت مثبت و صف خرید نسبت به دیروز بیشتر باشند.

قیمت سکه در بورس نسبت به قیمت سکه در بازار آزاد با قیمت بیشتری مبادله می شود.

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که در ماه آوریل و هم‌زمان با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، نرخ تورم در این کشور به 44 درصد کاهش خواهد یافت.

مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پروژه مشترک ایران و فائو از ابتدای سال زراعی جاری در راستای تولید پایدار اجرا می‌شود.

آمارهای موجود نشان می‌دهد که شرکت شورون آمریکا فروش نفت ونزوئلا به پالایشگاه‌های آمریکایی را افزایش داده است.‌

قیمت دلار در بازار مبادله با افزایش قیمت مواجه نشده و در محدوده 41966 تومان است.

رییس کل گمرک ایران گفت: طولانی شدن تشریفات گمرکی باعث کمبود کالا در بازار خواهد شد به همین دلیل باید فرایند ترخیص کالا سریعتر انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.

با دستور رئیس‌کل بانک مرکزی از امروز تخصیص ارز به شرکت‌های واردکننده ای که قبل از مرحله تخصیص ارز، نسبت به خرید ارز از بازار آزاد اقدام می کنند، ممنوع است.

سخنگوی وزارت صمت متقاضیان تبدیل وضعیت خودرو در سامانه یکپارچه تا فردا دهم اردیبهشت وقت دارند.

شرایط واردات خودروهای کارکرده مبتنی بر "ثبت سفارش" توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام "منشاء ارز" مورد تایید بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد.

رکورد ارزش معاملات به سمت بالا شکسته شده و توانست یک رکورد تاریخی 21 هزار و 500 میلیارد تومانی را ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که کمتر از الگو و حد مجاز آب مصرف کنند، مشمول پاداش خواهند شد.