جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر صمت جزئیات واگذاری سهام تودلی ایران خودرو و سایپا را تشریح کرد.

بانک مرکزی دستورالعمل اوراق «گام» را اصلاح و بازنگری کرده و برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

اهواز با حضور رئیس‌جمهور در نیروگاه دوکوهه اندیمشک، 87 هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

اهواز - مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن کشور گفت: بیش از 12 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در خوزستان عملیاتی شده است.

مشهد معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حوادث ناشی از کار در کشور در سال گذشته نسبت به سال 1400 به میزان 12 درصد کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 3 میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب 15 طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: خوراک این پالایشگاه با راه‌اندازی پیش‌تراکم گاز ان‌جی‌ال 900 و ان‌جی‌ال 1000 روزانه حدود 350 تا 400 میلیون فوت مکعب افزایش می‌یابد.

دزفول - وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.

اهواز - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بیشترین نرخ بیکاری در این استان نیان فارغ التحصیلان دانشگاهی است، چون مهارت لازم برای اشتغال را ندارند.

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 6 اردیبهشت ماه 1402 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 31 میلیون و 950 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم 7 میلیون و 138هزار تومان است.

وزیر صمت با ارسال نامه‌ای از دادستان کل کشور خواست، به خبر نادرست واگذاری خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وی که در رسانه‌ها منتشر شده، در اسرع وقت رسیدگی شود.

مسجدسلیمان - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از روند اجرای طرح مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از تمدید مجوزهای پتروپالایش بختیاری خبر داد.

اصفهان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هزار کیلومتر از راه‌های این استان نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارد که هزینه آن امسال بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان است.

کشنده فاو و امپاور و کامیون فورس به روش بورس کالا به فروش می‌رسد.

در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.

مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور هراز (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو خبر داد.