جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از فروش اینترنتی اقلام دارویی و غیردارویی غیرمجاز، خواستار تعلیق همه نمادهای تجاری الکترونیکی مراکز غیرفعال در حوزه دامپزشکی شد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش پراکنده باران در محور چالوس و برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان خبر داد.

رییس سازمان منابع طبیعی نسبت به پیشگیری حریق در عرصه‌های منابع طبیعی تاکید کرد و از یگان حفاظت منابع طبیعی خواست، تامین تجهیزات و امکانات اطفای حریق را در دستورکار قرار دهند.

صبح امروز با حضور وزیر صمت در کارخانه مگا موتور و خط تولید پیشرانه M 16 از ال 90 ایرانی رونمایی شد.

وزیر دارایی هند گفت که این کشور به خرید نفت روسیه حتی با قیمت گران‌تر از سقف تعیین‌شده از سوی گروه 7 ادامه خواهد داد.

تبریز - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: 58 درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.

اردستان - مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: در سال گذشته، 800 تن اقلام اساسی تنظیم بازار در شهرستان اردستان توزیع شده است.

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، پیش‌بینی می‌شود تا سه سال آینده، 100 درصد نیاز کشور به کودهای کشاورزی از تولید داخلی تامین شود.

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده اموال منقول این سازمان روز «سه‌شنبه» طبق روال گذشته از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: شورای اقتصاد برای تعویض 4 میلیون بخاری کم‌بازده تکالیفی تعریف کرده که باید انجام شود.

در حالی که در طول دو دهه اخیر هیچ‌گاه 100 درصد اعتبارات عمرانی مصوب بودجه پرداخت نشده، اما در سال 1401 رقمی بالغ بر 105.2 درصد از بودجه مصوب در بخش عمرانی تامین شده است.

سید محمدهادی سبحانیان در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رئیس سازمان مالیاتی کشور انتخاب شد.

بر اساس اطلاعیه هوانوردی با وجود توقف نشست و برخاست به مدت 4 ساعت در فرودگاه امام خمینی در روز ارتش (روز 29 فروردین)، پذیرش مسافر سه ساعت قبل از پرواز انجام خواهد شد.

آیین‌نامه داخلی شورای راهبردی تحقیقات شیلات به امضای معاونان وزیر در سازمان شیلات و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی رسید.

هادی یوسف پور آذری گفت: به‌زودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.

قیمت دلار در بازار مبادله ارز و طلا به 41,911 تومان رسیده و قیمت دلار حواله نیز در محدوده 38,101 تومان کشف شد.