چهارشنبه 6 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

بانک مرکزی افزایش نرخ سود بانکی را به بانک ها ابلاغ کرد.

بر اساس بخشنامه سازمان مالیاتی، واردات ارز معاف از مالیات شد.

وزیر انرژی ترکیه از برگزاری گردهمایی دو روزه خریداران و فروشندگان گاز جهان در استانبول خبر داد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران چهارشنبه 12 بهمن ماه ازطریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت، پاسخگوی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان خواهد بود.

معاونت کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور مصرف فرآورده های غیر مجاز هورمون های فاقد مصوبه هیئت نظارت بر سموم و مجوزهای لازم از این سازمان را ممنوع اعلام کرد.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون 35 میلیارد تومان ردیف اعتباری برای حفاظت از خاک کشاورزی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش عرضه گوشت قرمز گرم از محل تولید داخل و واردات خبر داد.

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی با اشاره به اعلام برندگان این دوره از جشنواره در روز 24 بهمن، گفت: برای تحول در اقتصاد کشور باید به مدیران دولتی که جسارت و شهامت پا نهاد

قیمت دلار در بازار آزاد با تغییرات چندانی نسبت به دیروز همراه نشد.

‌معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از بانک صادرات ایران به دلیل کمک به تأمین به موقع دارو و تولید پایدار و مستمر آن در کشور قدردانی کرد.

در رویداد دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در پایانه باری شهید رجایی بندرعباس جدیدترین محصولات تجاری این دو شرکت ارزیابی شدند.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چند مرکز تجاری در کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی و بزودی به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود

گمرک ایران در بخشنامه ای تعرفه‌های جدید واردات خودرو را ابلاغ کرد.

بورس امروز اصلاح کمی را تجربه کرد تا بسیاری از فعالان بازار این اصلاح را کف سازی برای صعود بدانند.