یک‌شنبه 8 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رهن یک واحد آپارتمان 100 متری درمنطقه دولت آباد نیاز به 200 میلیون تومان رهن دارد.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ماهی قرمز یک گونه غیربومی در کشور ماست که در صورت ورود به منابع آبی از طریق تغذیه از تخم ماهی‌های دیگر، تبدیل به گونه مهاجم می شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

یک کارشناس مکانیزاسیون بخش کشاورزی گفت: نتایج نشان می دهد به کارگیری روش های مهندسی زراعی، مکانیزاسیون و یکپارچه سازی اراضی در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بهره برداران تأثیر مثبت دارد.

شاخص کل با رشد 34 هزار واحدی توانست در آخرین روز معاملاتی هفته اول فروردین تا آستانه فتح قله تاریخی برود اما تا فتح قله فعلاً ناکام ماند.

اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان از ترافیک سنگین در 30 کیلومتری ورودی‌های شهر اصفهان در ساعات پایانی تعطیلات نوروز خبرداد.

دولت هند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با هدف تضمین تامین بازارهای داخلی، محدودیت‌های صادرات دیزل و بنزین را تمدید کرده است.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث 70 هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل 24 هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.

مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی شمال خبر داد.

وزیر صمت گفت: در سال 1402 هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق گفت: بهره برداری از معدن آنومالی 8 ناریگان و سه معدن فعال در ساغند، اخذ مجوز کارخانه کنستانتره و آهن اسفنجی و... از جمله اقدامات انجام شده در سال 1401 بود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: در روز دوازدهم فروردین امسال، نزدیک به 128 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.

بر اساس اعلام بورس تهران، نخستین عرضه اولیه سهام در سال جاری در بورس تهران روز چهارشنبه 16 فروردین انجام می شود.

وزارت راه و شهرسازی، تعداد مسافران جابه جا شده در سطح کشور توسط حمل و نقل عمومی در 18 روز طرح نوروزی (24 اسفند تا سیزدهم فروردین) را 13 میلیون نفر اعلام کرد.

مدیرکل دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت گفت: تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی و معادن در اختیار وزارت صمت با هدف واگذاری تصدیگری دولت در واحدهای بلوکه شده به مردم مانند سال گذشته انجام می شود.

معاون وزیر کار با با بیان اینکه ایجاد سالانه یک میلیون شغل مسئله بیکاری را در کشور ریشه کن نمی کند، گفت: 2.3 میلیون نفر بیکار در کشور داریم که 40 درصد آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.