شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه 80 متری در منطقه غرب تهران حدود 5 میلیارد و 680 میلیون تومان است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تفویض اختیارات به استان‌ها و مدیران استانی در طرح نهضت ملی مسکن افزایش می‌باید به شرطی که ابتکارات برای برداشتن موانع پیش رو در این طرح ارائه شود.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر گفت: در چندروز آینده شاخص‌های ایمن سازی معرفی وبه تمامی بنادر ابلاغ شده واز این پس بنادرکشورطبق این مولفه وشاخص موردارزیابی قرارخواهندگرفت.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر 1401» اجرا می‌کند.

شاخص کل امروز نیز با ریزش کار خود را آغاز کرده و همچنان وضعیت نوسانی بازار ادامه دارد.

اهواز - پروازهای فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز همچنان و مثل چند روز اخیر به دلیل پدیده «مه گرفتگی» لغو می‌شوند.

علی فراقی گفت: اگر بازار اندک زمانی از شر تصمیمات و خبرهای ناگهانی به دور باشد به خوبی می‌تواند پول مورد نیاز خود را جذب نماید و بیشتر سرمایه گذاران در پله اول نیازمند یک شرایط با ثبات هستند.

در روزها گذشته برخی از شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب کرده‌اند و طبق اعلام سازمان هواپیمایی با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی از جمع شدن بساط دلار توافقی خبر داد.

رشت - سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش 8 درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از 100 میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.

شورای عالی بورس با ادامه عرضه خودرو در بورس کالا موافقت کرد.

وزیر نفت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ساخت 40 تا 50 جایگاه سوخت و سی‌ان‌جی در این استان طی نشستی در استانداری مطرح و در صورت تصویب در شورای اقتصاد کمبود در این زمینه برطرف می‌شود.

سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: در 10ماهه نخست سال جاری بیش از 19 میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.

در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد 4767 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 7 میلیون و 920 هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.

امروز در6 نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، 2600 دستگاه خودرو شامل T5، لاماری و هایما به فروش رسیدکه متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهدکه قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر ازمتوسط قیمت بازار بودند.

بانک مرکزی اعلام کرد: امروز (سه‌شنبه) 302 میلیون دلار ارز در سامانه نیما عرضه شد که فقط 93 میلیون دلار آن به فروش رفت.