یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: توسعه فاز 11 یک اقدام کارامد، منحصر به فرد و کم نظیر بوده است و بزودی تولید از فاز 11 پارس جنوبی آغاز می‌شود.

خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: قریب 300 شرکت اعم از شرکت‌های بورسی و غیر بورسی از مکانیزم سامانه فروشگاهی استفاده می‌کنند.

اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب 6 مجموعه ویلایی در بستر زاینده‌رود در شرق اصفهان به مساحت تقریبی 13 هزار مترمربع خبر داد.

خجسته مهر گفت: تا 8 سال آینده می توانیم 5.7میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما 3.8میلیون بشکه در روز است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران بر تدوین دستورالعمل و شیوه نامه کنترل کمیت و مقابله با کم فروشی تاکید کرد و گفت: ترک فعل مدیران قبلی موجب انباشت تکالیف بر زمین مانده شده است.

سازمان توسعه تجارت ایران برای حضور موثر صادرکنندگان در بازارهای جهانی با رویکرد جهش صادرات ریل‌گذاری می کند.

مشهد معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز حدود 411 تن گوشت گوسفندی و 822 تن هم گوشت گوساله در استان در حال توزیع است.

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 4 بهمن ماه 1401 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 23 میلیون و 395 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم 3 میلیون و 274 هزار تومان است.

تماس تصویری «بله» را امتحان کرده اید؟ این اپلیکیشن را به روز کنید و از نسخه جدید و تغییرات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.

سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای از امکان انتخاب نوع ارز در ثبت درخواست تخصیص ارز برای واردات خبر داد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از 7 هزار و 600 نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات 23 هزار و 800 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.

دبیر انجمن کارفرمایان صنایع چوب گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان‌تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرد.

اجاره یک واحد آپارتمان 85 الی 94 متری در محله مسعودیه حدود 1 میلیون الی 6 میلیون و 500 هزار تومان در ماه است.

نگاهی به بازار حبوبات نشان می‌دهد، لوبیا سفید با افزایش 17.39 درصدی بالاترین افزایش قیمت را در یک ماه اخیر تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر اهمیت اجرای اقدامات زیربنایی در حوزه هوشمندسازی شهرهای جدید تأکید کرد.

مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در 48 ساعت گذشته بازار تقاضای 20 درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.