چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از 7 هزار و 600 نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات 23 هزار و 800 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.

دبیر انجمن کارفرمایان صنایع چوب گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان‌تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرد.

اجاره یک واحد آپارتمان 85 الی 94 متری در محله مسعودیه حدود 1 میلیون الی 6 میلیون و 500 هزار تومان در ماه است.

نگاهی به بازار حبوبات نشان می‌دهد، لوبیا سفید با افزایش 17.39 درصدی بالاترین افزایش قیمت را در یک ماه اخیر تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر اهمیت اجرای اقدامات زیربنایی در حوزه هوشمندسازی شهرهای جدید تأکید کرد.

مدیر بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری گفت: در 48 ساعت گذشته بازار تقاضای 20 درصد رشد داشته و خرید مردم سبب می‌شود تا هم به سبد خانوارها و هم به تولیدکنندگان کمک شود.

ایران در ابتدای دهه 90 یکی از 5 کشور سکاندار در ذخیره سازی گاز بود، اما این سکانداری دیری نپایید که با تغییر سیاست ها جایگاه خود را از دست داده است.

«میز امداد» نرم‌افزار «هامون» با هدف رفع مشکلات نرم‌افزاری مشتریان از سوی بانک مرکزی راه‌اندازی شد.

بانک ملت بر اساس رتبه بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک ها و موسسات اعتباری در شاخص فروش بر اساس عملکرد مالی سال 1400 از آن خود کرد.

رییس‌کل بانک مرکزی از آغاز عملیات احیای ثبات در بازار ارز خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در نشست تخصصی مدیران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به تناسب وضعیت استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در این طرح عزم جدی و اعتبار خاص ضرورت دارد.

رشت - فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.

کازو توشی آیکاوا، سفیر ژاپن در ایران با علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 1400شرکت باز آفرینی شهری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی و تصویب گزارش حسابرسی شرکت برگزار شد.

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد، مشخص شد روزانه حداقل 5 هزارتن از 21 هزارتن آرد یارانه‌ای از شبکه توزیع خارج شده و تبدیل به نان نمی‌شود.

خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ظرف روزهای آینده سرفصل‌های برنامه تحول کوتاه مدت اقتصاد کشور اعلام خواهد شد.