جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

بانک مرکزی، وضعیت نظام بانکی را در اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در پایان شهریور ماه 1401 تشریح کرد که بر این اساس، بانک ملت بیشترین تسهیلات را به این شرکت ها اعطا کرده است.

دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

نرخ تورم سالانه مهر ماه 1401 برای خانوارهای کشور به 42,9 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 0.8 واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت‌های پالایشی باشد.

3.5 میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به‌زودی مالک سهام عدالت خواهند شد.

آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران با حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد

سخنگوی وزارت صمت از تامین سوخت صنعت سیمان در زمستان خبر داد.

محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.

در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا 73 کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه ها باید موظف باشند دقیق ترین و صحیح ترین آمارها را در اختیار تصمیم گیران کشور قرار دهند تا میزان درصد اشتباه در تصمیمات به حداقل ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه‌های روغنی گفت: کاهش تقاضا همچنان ملموس و باعث ایجاد بازار رقابتی بین شرکت‌های تولید کننده شده است.

قیمت دلار توافقی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشت.

نقشه راه زیست بوم پرداخت هوشمند شهروندی با هدف حمایت و توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پرداخت های هوشمند در بانک شهر رونمایی شد.

آمارها حاکی از آن است که در سال 1400 رکورد انتقال 128 میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی مشخصاً 68 میلیارد لیتر نفت خام و 60 میلیارد لیتر فرآورده نفتی به ثبت رسیده است.

امروز بازار با ریزش سنگین نسبت به هفته های اخیر به کار خود پایان داد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای تأسیس این مجموعه تاکنون بیش از 2 هزار و 30 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش شده است.