یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود که باید به آن توجه شود تا شاهد ثبات در قیمت ارز باشیم.

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار قرار گرفت.

شوش - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود که وزارت اقتصاد و دارایی بر اجرای صحیح این بخشنامه برای همکاری مطلوب بانک‌ها با وام گیرندگان، نظارت‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.

سبزوار مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی که جمهوری اسلامی را محور مقاومت می داند، از ابتدا به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده است.

روایتی متفاوت از ترس عجیب یگان‌های نظامی آمریکایی از نیروی دریایی سپاه را در مستند سلاح ایرانی مشاهده می‌کنید.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رفتار ماه‌های اخیر اتحادیه اروپا، ادامه سیاست ناکارآمد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکاست که بیش از پیش تداوم استاندارهای دوگانه و غیر واقع بینانه است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: وجود ذره یا ذرات بالاتر از 60 درصد در فرآیند غنی‌سازی به معنی تولید با غنای بالای 60 درصد نیست.

روایتی متفاوت از انهدام ناوچه پیشرفته اسرائیلی با موشک‌های نور و کوثر در مستند سلاح ایرانی را مشاهده کنید.

رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.

مستند «سلاح ایرانی» روایتی متفاوت از پیشرفت تجهیزات نظامی در داخل کشور که برای اولین بار این تصاویر منتشر شده است که در این فیلم آن را مشاهده می‌کنید.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و 22 بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.

رئیس جمهور گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به کم‌کاری و فساد رسیدید، حتماً موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوب بودن برای ارتش کافی نیست. ارتش با چنین پشتوانه‌، ظرفیت و خانواده‌های صبور و کم‌نظیر می‌تواند به الگویی برای کشور تبدیل شود.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باید از فعالیت گروه‌های تروریستی و افراطی در افغانستان که طبیعتاً بر امنیت ملی همسایگان اثرگذار خواهد بود، جلوگیری شود.

رئیس جمهور امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به صورت تلفنی با برخی متقاضیان صحبت کرد و در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره حمایت از نخبگان غیرایرانی را ابلاغ کرد.