جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور گفت: نتیجه تحریم‌ها فشار آوردن بر مردم است؛ آن‌ها در سخن این را اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به خاطر فشار آوردن بر حکومت ایران است، اما نتیجه این تحریم‌ها در زندگی مردم است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنان که حضور بی‌نظیر ایرانیان در حمایت از انقلاب را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه ملت ایران را می‌شناسند.

جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

«مکرون» رئیس جمهوری فرانسه در یک لایو اینستاگرامی در کنار «مصی علینژاد» بر ادامه حمایت خود از عناصر ضدانقلاب تاکید کرد و گفت به زودی با مخالفان ایران دیدار خواهد کرد.

گفتگوی بدون تعارف با خلبانی که شنبه تاریخی 22 بهمن را با پرواز به تصویر کشید.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: دولت آمریکا به بهانه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران اعمال کرده‌اند، افراد و تعدادی از شهروندان ایرانی را به جرم نقض تحریم‌ها بازداشت کرده است.

وزیر امور خارجه گفت: جهانِ خسته از جنگ‌های بزرگ جهانی دیروز و چالش های منطقه‌ای و بین المللی امروز، بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد (ص) و پیامبران الهی برای صلح و امنیت است.

گوشه هایی از بازدید حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از پشت صحنه فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

شماره سیصد و هشتادم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «نهضت رهایی و نجات انسان ها» منتشر شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به مرکز پلیس شهر کراچی را محکوم کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم ورود در فاز تهاجمی در جنگ رسانه‌ای تأکید کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: با قدرت تمام تا آخرین لحظه بحران در کنار مردم گرفتار در برف و کولاک هستیم و به امدادرسانی‌های خود به مناطق سردسیر و صعب‌العبور، ادامه خواهیم داد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید قدرت هجومی خودمان را بالا ببریم، تاکید کرد: نباید در بازدارندگی متوقف شویم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.

حجت الاسلام رئیسی در پیامی به رئیس جمهور تاجیکستان، جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور را در حادثه ریزش بهمن تسلیت گفت.