جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: جشنواره بین‌المللی رسام با محوریت تولیدات فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت باید تلاش کندگفتمان جهانی در بین عدالت‌خواهان ایجاد کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور فعال و مقتدرانه در اقیانوس‌های بزرگ دنیا، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دوردست‌ها به اهتزاز درآورده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اجرایی شدن طرح‌های مصباح مانع غافلگیری راهبردی و ارتقای توان رزم برای مقابله با تهدیدات در ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ارائه یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو داد.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای از برگزاری یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در تاریخ های دوم و سوم اسفند ماه خبر داد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: کف حقوق ها 7.920 میلیون و سقف حقوق 55 میلیون است.

دومین جشنواره دوسالانه طرح‌های فرهنگی مصباح با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.

جشن عید مبعث با حضور برخی از شخصیت‌های فرهنگی ایتالیا، جمعی از شیعیان لبنان، مصر، افغانستان، پاکستان و ایرانیان مقیم ازجمله اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌هایشان در رم برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و سفیر اسبق ایران در چین گفت: معتقدم چین اقتصاد اول دنیا را دارد و اینکه می‌گویند آمریکاست، به نظرم دولت آمریکا در حال چاپ پول است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دو حوزه ورزش و رسیدگی به امور جوانان با توجه به اهمیت موضوعات و نیز تنوع بالای مسائل و پرونده‌های مطرح در کمیسیون، اهمیت بالایی دارد.

اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس از صدور همه مجوزهای لازم برای احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان شوش خبر داد.

«مکرون» بعد از دیدار با «مسیح علینژاد» در کنفرانس مونیخ گفت: از نظر تاریخی، تغییر رژیم در سایر کشورها نتوانسته درگیری ها را حل کند و "یک شکست کامل" بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور است.

وزیر امور خارجه ترکیه از بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر «آدی‌یامان» ترکیه بازدید کرد.