جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس ستاد بحران ارتش از استمرار اقدامات مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مانده کل ارتش طی دستوری به فرمانده نیروی زمینی بر استمرار کمک رسانی به مردم زلزله زده درخوی و مناطق سردسیر وصعب العبور تاکید کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: در خصوص زلزله در منلطقی از سوریه، جامعه جهانی مخصوصاً آمریکا و اروپا دچار سقوط اخلاقی شدند و امتحان بدی پس دادند و باطن کثیف و پلید خود را نشان دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور بین الملل حزب کمونیست با یادآوری ظرفیت‌های گسترده همکاری فرهنگی، غنای فرهنگی و اعتبار بین المللی سینمای ایران را فرصتی کم نظیر در این چارچوب دانست.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به سه اقدام ضروری برای تحقق گام دوم انقلاب گفت: کار مهم در گام بعدی انقلاب آن است که توسعه شعاری جای خود را به توسعه عملیاتی بدهد.

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: زمان رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین باید از 31 شهریور 1400 باشد و حتما مجلس شورای اسلامی بر اجرای صحیح این قانون نظارت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.

معاون عملیات هوانیروز ارتش از امدادرسانی به مردم گرفتار در برف اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری خبر داد.

وزیران خارجه ایران و عمان در تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت گفتگو برای لغو تحریم‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با تشکیل واحدهای بلیات در تمامی یگان‌های خود، آمادگی کامل را دارد تا در اقصی نقاط کشور پیشتازانه در میدان عمل، امدادرسانی کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به چین گفت: نگاه به شرق و حضور فعال و راهبردی ایران با کشورهای همسایه، چین و روسیه، دشمن را به هراس انداخته است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از افزایش 50 درصدی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با مصوبه کمیسیون تلفیق خبر داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه ارتباط دادن رهبر القاعده به ایران خنده آور است، تاکید کرد: بوجود آورندگان القاعده و داعش، مسئول و عامل رشد تروریسم در جهانند.

معاونان وزرای خارجه ایران و چین ضمن گفت‌وگو درباره مذاکرات رفع تحریم، بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 خبر داد که در این کمیسیون حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و 920 هزار تومان و بیشترین حقوق خالص دریافتی 55 میلیون تومان تعیین شد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تحصیل رایگان برای همه دانش آموزان فراهم است.