جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ابعاد زلزله خوی را با دعوت از مسئولان وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران بررسی خواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: هیاهوی رسانه‌ای رژیم آمریکا و چند کشور اروپایی در مورد ایران تلاشی بی‌حاصل است.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار در دستورکار هفته جاری مجلس قرار گرفت.

توضیحات صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در خصوص قراردادهای بین ایران و چین را مشاهده می‌کنید.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: در بهره‌برداری از معادن باید نظارت دقیق‌تری صورت گیرد که در این راستا قانون معادن با اولویت محیط‌زیست بازنگری می‌شود.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش قطعه‌سازی که از آن با عنوان نهضت قطعه‌سازی یاد می‌شود به تکامل رسیده و امروز می‌توانیم 10 نوع موتور در کشور تولید کنیم.

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: غرب وقتی از چهره‌هایی مانند پهلوی به کنفرانس مونیخ دعوت می‌کند، در واقع به دنبال استفاده تبلیغاتی از آن علیه کشورمان است.

دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه داده که بر اساس آن سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس‌جمهور تشکیل شود و باید ببینیم مجلس چه واکنشی به این لایحه دوفوریتی دولت نشان می‌دهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.

گزارشی از دیدار مسئولان، سفیران کشورهای اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

فیلم سخنرانی کامل رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.

رئیس مجلس گفت: امروز می‌بینیم که چطور رژیم صهیونیستی در میان کشورهای اسلامی و در منطقه جنوب غربی آسیا، وحدت مسلمین را هدف گرفته و می‌خواهد میان امت اسلامی اختلاف ایجاد کند.

وزیر کشور ضمن اشاره به بارش سنگین برف در روزهای اخیر، اظهار کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش و هلال احمر مشغول خدمات‌رسانی در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در حومه شهر حمص سوریه را محکوم کرد.

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: کنفرانس مونیخ در واقع بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می‌شود و آنجا طرف‌های غربی عمدتاً با یکدیگر رایزنی دارند و ارزیابی‌های خودرو یکدیگر تبادل می‌کنند.

بندرعباس - با حضور معاون وزیر نفت و فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین وضعیت تأمین امنیت سکوهای نفت و گاز و لنگرگاه‌های صدور انرژی بررسی شد.