شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا کنون انجام داده رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته و حدوداً 3 برابر افزایش تولید نسبت به سال 1400 داشته‌ایم.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آن میزان از ذخایر هسته‌ای که غنی سازی می‌شود برای اهداف تعریف شده‌ای از فعالیت‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356، صبح امروز جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در قم را تشریح کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: حفظ صلح در آسیا به عنوان کانون تغییرات جهانی نه یک انتخاب بلکه ضرورت است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از تکلیف این کمیسیون به دولت برای ثبت نام افراد جدید متقاضی یارانه طبق ضوابط قانونی خبر داد.

وزیر خارجه مغولستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.

رهبرمعظم انقلاب اسلامی، با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشتند: شنبه 22 بهمن تاریخی بود؛ به ملت ایران اظهار تعظیم می‌کنم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین که همراه هیئت رئیس‌جمهور به چین سفر کرده است، گفت: نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد.

دهمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان در تهران برگزار شد.

طی مراسمی در دانشگاه پکن عنوان استاد افتخاری این دانشگاه به رئیس جمهور کشورمان اعطا شد.

آیت الله رئیسی صبح امروز ضمن حضور در دانشگاه پکن، با اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار کردند.

مشهد معاون امنیتی وزیر کشور گفت: اراده طرفین بر تسهیل سفر به عتبات عالیات است و عراقی ها قول همکاری در این زمینه به ما دادند و ما نیز برای سفر زائران عراقی به ایران قول مساعد دادیم.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: سیاست خارجی ما از حالت تک موضوعی و تک بعدی خارج و چندجانبه شده است که قطعاً این رویکرد گشایش‌هایی را برای کشورمان ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای گسترده کشورمان در عرصه هوایی گفت: ما خوشبختانه از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و امروز صادرات نیز داریم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد، گفت: در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت‌ها لحاظ خواهد شد.