یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جممهور گفت: تهران و پکن در خصوص پیگیری و عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور ایران به چین مصمم هستند.

رئیس جمهور گفت: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم‌پیمانانش ایستادگی و مقاومت است.

امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی فرمودند: مباحثه و مناظره در مورد مسائل اختلافی خوب است اما منازعه و دشمنی خوب نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به آمریکایی‌ها، نوشت: حمایت از جنایتکاران و تروریست‌ها، دخالت در امور داخلی ایران و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را متوقف کنید.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هیچ گونه تخریبی در بافت تاریخی شیراز صورت نگرفته است.

وزیر امور ورزش و جوانان گفت: به جد دنبال این هستیم که 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام را کامل کنیم.

معاون سیاسی رئیس جمهور از آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های گسترده اقتصادی و اعتماد متقابل سیاسی بین ایران و چین خبر داد.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: برگزاری تجمعات در کشور در دولت تعیین تکلیف شده است و منتظر نظر وزارت کشور بودیم که آنها هم نظرشان را گفتند و به زودی در مصوبه اعمال می‌کنیم و به مجلس می فرستیم.

دبیر شورای نگهبان گفت: حضور باشکوه مردم در 22 بهمن نشان داد، صاحبان اصلی انقلاب قدر نعمت نظام اسلامی را می‌دانند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار در آینده خبر داد.

وزیر کشور گفت: حجم کارهای صورت گرفته در خوی بسیار گسترده بوده و منابع مالی بسیار خوبی در دولت برای کارهای بازسازی در خوی تصویب شده است.

هیئت عالی نظارت عصر سه شنبه 25 بهمن ماه 1401 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.

بالگردهای نیروی دریایی سپاه، براساس راهبرد نبر ناهمتراز و برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.

سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران امروز وزیر بهداشت را عازم قم کردند تا به عنوان نماینده دولت موضوع را از نزدیک و با جزییات بیشتری به صورت میدانی مورد بررسی قرار دهند.

در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.