جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

مدیرعامل باشگاه نساجی ایزد سیف الله پور را به عنوان قائم مقام منصوب کرد.

به گفته مدیر تیم های ملی شطرنج، منابع مالی مورد نیاز برای جذب مربی خارجی تامین شده است و با وجود برخی مشکلات، پیگیری ها برای به سرانجام رسیدن این پرونده ادامه دارد.

مهدی طارمی و «کیلیان امباپه» با شرایط مشابهی در تیم های خود مواجه شده اند و به نظر می رسد به دلیل عدم تمایل به تمدید قرارداد با تیم های کنونی، در اوضاع بی ثباتی در ترکیب تیم قرار گرفته اند.

تیم ملی اسکیت بُرد ایران به مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس در دبی امارات اعزام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای جذب مهاجم خارجی را به رضا درویش اعلام کرد.

ملی‌پوش سابق والیبال گفت: تیم ملی برای صعود به المپیک کار سختی پیش رو دارد و در چنین شرایط طبیعی بود مربی تراز اول مسوولیت تیم را برعهده نگیرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در این فصل از رقابت های لیگ برتر تاکنون نتوانسته رضایت هواداران خود را برآورده سازد.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل 8 بازیکن را برای نخستین بار به این تیم دعوت کرد.

مبارزات سازمان «وان چمپیون شیب» حواشی زیادی داشت که مهمترین آن را می توان اعتراض رییس این سازمان به کارت قرمز حریف فایتر ایرانی اختصاص داد که همین کارت او را بازنده مبارزه کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس در جلسات فنی با دستیاران خود نیز روی اعداد و ارقامی که خروجی مطلوبی برای تیمش داشته باشد نگاه ویژه دارد و توجهی به سایر آمار نظیر امید گل ندارد.

«محروم کردن تماشاگران از حضور در ورزشگاه» یکی از ابزارهایی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای برخورد با ناهنجاری‌ها اعمال کرده اما آیا این حربه توانسته تاثیر مثبتی داشته باشد؟

با اتمام رقابت‌های شنا و شیرجه قهرمانی رده‌های سنی آسیا، این مسابقات از روز یکشنبه در رشته واترپلو پیگیری می‌شود.

به گفته رسانه های انگلیسی، مدیران منچستر یونایتد با «گراهام پاتر» مذاکره کرده اند تا این سرمربی انگلیسی جانشین «اریک تن هاخ» روی نیمکت شیاطین سرخ شود.

مربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه این تیم در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ضعف عمده ای نداشت، گفت: تیم ملی در حال پوست اندازی است و به زمان بیشتری برای هماهنگی با تغییرات نیاز دارد.

تیم ریکرو ایران در مسابقات ارتش‌های جهان مدال نقره را به دست آورد.

باشگاه اتحاد کلباء امارات سرمربی جدید این تیم را پس از پایان همکاری با فرهاد مجیدی مشخص کرد.