پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که دیدار سختی برابر تیم ازبکستان داریم گفت: از بازیکنانم انتظار دارم برخلاف دیدارهای گذشته در این بازی از موقعیت‌های گل به درستی استفاده کنند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان از تجربه این تیم در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد.

به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک و طبق بودجه تخصیصی به این کمیته برای تأمین پاداش مدال آوران بازی‌های پارالمپیک پاریس، میزان این پاداش با پاداش مدال آوران المپیک برابر شده است.

مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با ایران در دور سوم انتخابی جام جهانی 2026 از آمادگی کامل تیمش خبر داد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: ورزشکاران ایران در این بازی‌ها گل کاشتند و بیشترین مدال ادوار پارالمپیک را کسب کردند.

تیم‌های ملی دختران و پسران بدمینتون ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی ترکیه عازم استانبول شد.

ساره جوانمردی ملقب به ملکه تپانچه جهان که بعد از بازی‌های پارالمپیک پاریس تصمیم به خداحافظی گرفت، گفت: شاید معجزه باعث شود از خداحافظی منصرف شوم.

فدراسیون ژیمناستیک در پی انتشار فیلمی منتسب به یک دختر آبادانی که در خانه حرکات ژیمناستیک را انجام می‌دهد واکنش نشان داد.

رنگ پیراهن تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

بازیکنان تیم ملی فوتبال ازبکستان صبح امروز پیاده روی مختصری را انجام دادند.

کارشناس رشته تیراندازی در خصوص چالش‌های جذب مربی خارجی برای تیم‌های ملی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی توضیحاتی را ارائه کرد.

در حالی که تنها 8 روز به شروع مسابقات زیر 23 سال و جهانی اوزان غیرالمپیکی مانده است هنوز ویزای اعضای تیم از سوی کشور آلبانی صادر نشده اما آن‌ها قول همکاری به فدراسیون کشتی را دادند.

زنگ آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال در حالی با یک هفته تاخیر روز پنجشنبه به صدا در می‌آید که قرار است 11 تیم جدید و قدیمی در فصلی متفاوت از همیشه با هم رقابت داشته باشند.

ورود کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به پرونده جنجالی دروازه بان تیم ملی ایران باعث تغییر رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت خواهد شد تا این گلر پرحاشیه با چالش جدیدی مواجه شود.

شاگردان امیر قلعه نویی عصر فردا چهارشنبه دومین تمرین خود را در تاشکند برگزار خواهند کرد.

مراسم قرعه کشی رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی جهان انجام شد و طی آن نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.