جمعه 20 مهر 1403

مهلت اعلام لیست نهایی بازیکنان برای جام جهانی / سهمیه تماشاگران ایرانی در قطر

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مهلت اعلام لیست نهایی بازیکنان برای جام جهانی / سهمیه تماشاگران ایرانی در قطر

مهلت اعلام لیست نهایی تیم های حاضر در جام جهانی قطر اطلاع رسانی شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان زیرنظر کارلوس کی روش این روز‌ها در اتریش اردو زده تا خود برای مسابقات جام جهانی 2022 قطر آماده کند

شاگردان کی‌روش قرار است جمعه آینده در بازی دوستانه به مصاف تیم ملی اروگوئه برود. دومین بازی دوستانه یوز‌ها سه شنبه آینده مقابل سنگال قهرمان آفریقا است.

در همین رابطه شبکه «الکاس» قطر از آخرین موعد 32 تیم حاضر در مسابقات جام جهانی برای ارسال اسامی بازیکنان در این تورنمنت پرده برداشت.

طبق اعلام شبکه معتبر قطری کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان 5 روز قبل از آغاز مسابقات جام جهانی 2022 یعنی تا 24 آبان فرصت دارد تا لیست نهایی بازیکنان ایران را به فیفا ارائه کند.

تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی با تیم‌های ملی آمریکا، انگلیس و ولز همگروه است. اولین بازی شاگردان کی روش مقابل سه شیر‌ها در تاریخ 30 آبان برگزار می‌شود.

اخبار داغپر بحث‌ترین هاصوت و فیلمتماس با ماگزارش تصویریاخبار ویژهبیوگرافی دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین 29 شهریور 1401 جستجو در سرپوش جستجو در سرپوش... سیاست اقتصاد کار و کارگر جامعه سلامت و پزشکی حوادث ایران و جهان نهاد‌های آموزشی فوتبال جهان ورزش خانه هنر و سینما خواندنی‌ها و دیدنی‌ها فرهنگ و اندیشه دین و شریعت چهار سوی علم دنیای دیجیتال مجله ماشین بیوگرافی شخصیت‌ها منهای خبر افغانستان فوتبال > فوتبال ملی 18:12 - 29 شهریور 1401کد خبر: 1401063018 سهمیه تماشاگران ایرانی در جام جهانی قطر اعلام شد سهمیه تماشاگران ایرانی در جام جهانی، جام جهانی 2022 قطر طی دیدار وزیر حمل و نقل قطر با رستم قاسمی، نماینده وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد که برای هر یک از بازی‌های جام جهانی 7 هزار و 500 بلیت به کشور ایران از سوی کشور قطر اختصاص یافته است. سرپوش فوتبالی - به گزارش تسنیم، جاسم‌بن‌السیف‌السلیطی وزیر حمل‌ونقل قطر به همراه هیأت همراه صبح امروز با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کشورمان دیدار و درباره موضوعات مختلف به رایزنی پرداختند.

در این دیدار بر توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های حمل‌ونقل دریایی، هوایی و تراتزیت بین‌المللی تاکید شد.

همچنین در این نشست در خصوص مسائل مختلف مربوط به مسابقات جام جهانی و تسهیل سفر و اقامت ایرانی‌ها طی این ایام رایزنی شد.

طی این دیدار نماینده وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد که برای هر یک از بازی‌های جام جهانی 7 هزار و 500 بلیت به کشور ایران از سوی کشور قطر اختصاص یافته است.

در این نشست همچنین اعلام شد که طی 6 ماهه نخست امسال حجم مبادلات کالا‌های ایرانی از بنادر بوشهر و دیر به بنادر قطر با 20 درصد افزایش همراه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال