شنبه 1 اردیبهشت 1403

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان - ایرنا - اصفهان آماده برگزاری مسابقات تنیس کشوری است، هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن تغییر کرد و نخستین دوره مسابقات کاراته وان ساحلی ایران در اصفهان آغاز شد از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

اصفهان آماده برگزاری مسابقات تنیس کشوری است

رییس هیات تنیس اصفهان گفت: این هیات برای برپایی هرگونه مسابقات کشوری در هر رده سنی در ماه‌های پیش رو آمادگی دارد و در صورت موافقت فدراسیون میزبانی را بر عهده خواهد گرفت.

فرهاد رحیمی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس مبنی بر برنامه‌ریزی برای برگزاری چند مسابقه کشوری، اصفهان آماده است که رقابت‌های پیش رو را میزبانی کند و در این ارتباط درخواست‌ها خود را به فدراسیون ارائه کرده است.

وی ادامه داد: فدراسیون تنیس بر اساس وضعیت هر استان در این رشته ورزشی و قابلیت‌های موجود میزبان را انتخاب خواهد کرد و ما امیدواریم برپایی رقابت‌ها در اصفهان با توجه به امکاناتی که داریم تا حدی به ارتقای تنیس و مهارت‌های ورزشکاران در این خطه نیز کمک کند.

بازیکن سابق بورلا اسپانیا به تیم فوتسال گیتی‌پسند پیوست

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بهروز جعفری بازیکن سابق بورلا اسپانیا با امضای قراردادی به این تیم پیوست.

جواد شریف گفت: بعد از مذاکره جعفری با مدیران باشگاه گیتی پسند، این بازیکن ارزند برای فصل 1399 -1400 به گیتی پسند پیوست.

وی گفت: جعفری در تیم های دبیری تبریز، تاسیسات دریایی، بانک بیروت لبنان و بورلا اسپانیا نیز سابقه حضور دارد.

هافبک فصل گذشته مسجد سلیمان به ذوب آهن پیوست

حسین ابراهیمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی به ذوب آهن پیوست.

احمد جمشیدی سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: حسین ابراهیمی با قرارداد 2 ساله به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

وی افزود: این بازیکن که در پست هافبک راست بازی می کند در فصل گذشته با 29 بازی در لیگ برتر و زدن چهار گل و دادن چهار پاس گل از جمله بازیکنان تأثیرگذار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بوده است.

مهمترین چالش جودوکاران اصفهانی گرانی لباس این رشته ورزشی است

رییس هیات جودو اصفهان گفت: گرانی لباس مخصوص این رشته رزمی مهمترین چالش جودوکاران این استان است.

حمید عصارزادگان افزود: افزایش قیمت پارچه و نخ بویژه در سال‌های اخیر سبب گرانتر شدن لباس جودو شده است تا جایی که تهیه آن برخی ورزشکاران را با مشکل مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه از محل تولید داخل و واردات لباس ورزشکاران این رشته را تامین می‌شود ادامه داد: اکنون قیمت یک دست لباس جودو بالغ بر 300 هزار تومان است و با توجه به اینکه ورزشکاران از لحاظ درآمد در یک سطح نیستند توان تهیه آن برای همه مقدور نیست.

2 بازیکن امید گیتی پسند به جمع شاگردان وحید شمسایی پیوستند

بهزاد رسولی و مسعود یوسف بازیکنان امید گیتی پسند روز سه شنبه با انجام مذاکره با مدیران این تیم و با تمدید قرارداد خود به جمع شاگردان وحید شمسایی پیوستند.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهارداشت: رسولی فصل گذشته همراه با تیم امید گیتی پسند قهرمان لیگ برتر و همراه با تیم بزرگسالان باشگاه بازیهای تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت.

جواد شریف گفت: این بازیکن ارزنده همراه با تیم های ملی المپیک و دانش آموزی در مسابقات بین المللی تایلند درخشش خیره کننده داشته است.

هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن تغییر کرد

همه اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن اصفهان تغییر کردند.

باشگاه ورزشی ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عصر امروز جلسه راهبردی در راستای حفظ انسجام هرچه بیشتر باشگاه و استفاده از ظرفیت بومی و ورزشی اصفهان با حضور مدیرعامل این مجتمع صنعتی در محل ستاد باشگاه برگزار شد.

در این جلسه برنامه‌ریزی آتی باشگاه بویژه در باره آینده تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن و حضور مقتدرانه آن در لیگ برتر فصل پیش رو مورد بررسی انجام گرفت.

نخستین دوره مسابقات کاراته وان ساحلی ایران در اصفهان آغاز شد

رییس هیات کاراته اصفهان روز پنجشنبه از آغاز نخستین دوره مسابقات کاراته وان ساحلی ایران در این کلانشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از کرونا خبر داد.

حبیب الله ناظریان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این دوره نخستین رقابت‌های کاتا ساحلی و ادوات رزمی در کشور است که طی چهار روز در زمین‌های ساحلی پارک جنگلی ناژوان اصفهان در جوار رودخانه زاینده‌رود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کاراته کاهای سبک‌های کنترلی و آزاد در دو بخش مردان و بانوان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت ادامه داد: شرکت کنندگانی از اصفهان، اراک، تهران و آذربایجان شرقی و غربی در این دوره حضور دارند.

*س_برچسب‌ها_س*