جمعه 31 فروردین 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد. قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تک‌آهنگ «چلچراغ» به خوانندگی رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: 706 کنسرت موسیقی با یک‌هزار و 566 بار اجرا در سه ماه پایانی سال 1402 به روی صحنه رفتند.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی معاونت هنری آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نماهنگ «خاک اجدادی» به خوانندگی سید یوسف و با تنظیم نیما علامه تهیه و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این نماهنگ به 2 زبان فارسی و عربی خوانده شده که شعر فارسی را رضا یزدانی و شعر عربی را مرتضی آل کثیر سروده است. «خاک اجدادی» در موسسه امام روح الله تولید شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جلسه شورای هنری ارکستر‌های بنیاد فرهنگی هنری رودکی در سال جدید با تشریح اقدامات انجام‌شده و معرفی اولویت‌های پیش‌رو برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امیرحسین سمیعی مدیر کل دفتر موسیقی درباره قیمت بلیت کنسرت می‌گوید: سعی داریم تا قیمت‌ها از خط قرمز عبور نکند، قیمت بلیت کنسرت در تهران با احتساب مالیات زیر 1 تومان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ خاک اجدادی به خوانندگی سید یوسف، پس از انجام موفقِ عملیات وعده صادق و در حمایت از مردم فلسطین منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، نماهنگ «خاک اجدادی» به خوانندگی سید یوسف و با تنظیم نیما علامه تهیه شده است. این نماهنگ به دو زبان فارسی و عربی خوانده شده که شعر فارسی را رضا یزدانی و شعر عربی را مرتضی آل کثیر سروده است. «خاک اجدادی» در در موسسه امام روح الله تولید شده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

خبرگزاری دانشجو

نخستین جلسه شورای هنری ارکستر‌های بنیاد رودکی با حضور سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات مدیره بنیاد، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل، سید امیر عباس ستایشگر معاون آفرینش‌های هنری و اعضای این شورا برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با تصاویری از موشک‌های کشورمان و با درج این جمله «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است» رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در پی حمله 13 فروردین رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان انجام شد و «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران در تنبیه متجاوز را به نمایش گذاشت. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور، امیرحسین سمیعی، خواننده و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید نیلی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر موسیقی با انتشار بخشی از آیه 17 سوره انفال نسبت به حمله موشکی و پهپادی کشورمان به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.