یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه فرارو

ویدیویی از گریه‌های احساسی محمد علیزاده را در کنسرت بهنام بانی مشاهده بفرمایید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم‌های راه یافته به چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ترکیبی متنوع از بازیگران را روی پرده سینماها خواهد برد که در بین آن‌ها حضور دو بازیگر کهنه‌کار بیش از بقیه به چشم می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: فرزند شجریان بودن در بستر فرهنگی ایران یک نعمت‌است. ماترک محمدرضا شجریان نه‌فقط نام و ثروت او که شبکه‌ای حیرت‌انگیز از بزرگترین متفکران، هنرمندان، نویسندگان، شاعران و بزرگان هر طیف بود که حول او جمع شده بودند و همه آن بزرگان محمدرضا شجریان را احترام می‌کردند و ارج می‌نهادند.

وب‌گاه عصر ایران

گریه‌های تلخ محمد علیزاده در کنسرت بهنام بانی مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

کامران قاسمپور کشتی گیر بسیار محبوب ایران در حال حاضر حکم قهرمانی را دارد که از 86 کیلو رانده و از وزن 97 مانده است.

خبرگزاری دانشجو

فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که در بخش رقابتی «سودای سیمرغ» در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، عکس‌های این اثر سینمایی منتشر شد. «بهشت تبهکاران» جدیدترین اثر بلند سینمایی مسعود جعفری جوزانی به تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و علی قایم مقامی در نخستین اکران خود در بخش مسابقه «سودای سیمرغ» در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار آذر ماه اجرا‌های صحنه‌ای، مجوز‌های آلبوم موسیقی، تک آهنگ، کتاب گویا از سوی روابط عمومی دفتر موسیقی اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در آستانه نخستین اکران فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» در بخش رقابتی «سودای سیمرغ» در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، عکس‌های این اثر سینمایی رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه نخستین اکران فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» در بخش رقابتی «سودای سیمرغ» چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، عکس‌های این اثر سینمایی رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذر 1402، مجوز 317 تک‌آهنگ، 21 آلبوم موسیقی، 31 نماهنگ، 36 کتاب گویا و 52 مجوز تأسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است. در مدت یادشده 2 گروه موسیقی به خارج از کشور اعزام شده و 147 اجرای موسیقی با 333 دفعه اجرا روی صحنه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: 147 اجرای موسیقی با 333 دفعه اجرا آذرماه 1402 روی صحنه رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم رونمایی از کتاب «ناصر حجازی» نوشته مهدی یزدانی‌خرم برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دوره سیزدهم پروژه موسیقایی «چندشب» شامگاه روز چهارشنبه بیستم دی ماه با هنرنمایی تعدادی از نوازندگان مطرح و شناخته شده موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوره سیزدهم پروژه موسیقایی «چندشب» با هنرنمایی تعدادی از نوازندگان مطرح و شناخته شده موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران آغاز شد.