یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری دانشجو

سمفونی «ساحت حماسه» مشتمل بر یک گرامیداشت موسیقایی از 24 هزار شهید گرانقدر استان تهران شامگاه جمعه بیست و نهم دی ماه در تالار وحدت تهران رونمایی و پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سمفونی «ساحت حماسه» روایت 24 هزار شهید استان تهران فردا جمعه، 29 دی ماه در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد فکار از خوانندگان سنتی‌خوان کشورمان پس از مدت‌ها قطعه «پریچه خیال» را منتشر و به بازار موسیقی عرضه کرد.

خبرگزاری تسنیم

شاگرد خلف استاد محمدرضا شجریان جدیدترین قطعه موسیقی خود را روانه بازار موسیقی کرد.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت ارشاد درحالی آمار مجوزهای صادر شده آذر ماه را منتشر کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد در این ماه شاهد رشد 72 درصدی صدور مجوز برای نماهنگ‌ها بوده‌ایم درحالی که در همین دوره کاهش 16.5 درصدی صدور مجوز تک‌آهنگ‌ها تجربه شده است.

وب‌گاه فرارو

کامران قاسمپور کشتی گیر بسیار محبوب ایران در حال حاضر حکم قهرمانی را دارد که از 86 کیلو رانده و از وزن 97 مانده است.

وب‌گاه عصر ایران

در قسمت سوم سریال گناه فرشته، تصویر شخصیت داستان در چند عکس معروف از چهره‌های ادب و هنر در کنار آن‌ها قرار داده شده است؛ به‌جای چهره‌هایی شامل نادر نادرپور، هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شجریان.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جعل عکس در در قسمت سوم سریال «گناه فرشته» جنجال به پا کرد. جعل عکس در در قسمت سوم سریال «گناه فرشته» جنجال به پا کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در قسمت سوم سریال «گناه فرشته»، تصویر شخصیت داستان در چند عکس معروف از چهره‌های ادب و هنر در کنار آن‌ها قرار داده شده است؛ به‌جای چهره‌هایی شامل نادر نادرپور، هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شجریان.

وب‌گاه خبر آنلاین

در قسمت سوم سریال «گناه فرشته»، تصویر شخصیت داستان در چند عکس معروف از چهره‌های ادب و هنر در کنار آن‌ها قرار داده شده است؛ به‌جای چهره‌هایی شامل نادر نادرپور، هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شجریان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکبر خلیلی، نویسنده رمان پرفروش «ترکه‌های درخت آلبالو» امروز 25 دی‌ماه 1402 در 77 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرفرشید رحیمیان نوازنده مشهور و همسر نخست کتایون ریاحی درگذشت و کتایون ریاحی با یک استوری خطاب به پسرش درگذشت او را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعتی پیش خبرگزاری‌های مختلف کشور از درگذشت امیرفرشید رحیمیان، نوازنده ترومپت، آهنگساز و رهبر ارکستر در 64 سالگی خبر دادند. اما کتایون ریاحی هم با یک استوری درباره او، خیلی‌ها را غافلگیر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

همایون شجریان پس از دیدن این ویدیو در پیامی به احسان عبدی‌پور نوشت: "عزیز مهربان، تصویر زیبایی که روایت کردی، با قلم و کلام شیرینت، من را به انبوه خاطراتی از او کشاند، زلال و کم‌یاب، از جنس جهانگیرخان، قهرمان داستانت! مهار ز دست رفت، نمی‌توان اشک جاری شده را پنهان کرد. زنده باشی.

وب‌گاه ورزش سه

وزن 97 کیلوی کشتی آزاد جولانگاه نامداران تکرار نشدنی تاریخ ورزش اول ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه ویدیویی مشاهده می کنید از کنسرت بهنام بانی که محمدعلیزاده در وسط کنسرت با گریه این آهنگ احساسی را می خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند شجریان بودن در بستر فرهنگی ایران یک نعمت‌است. ماترک محمدرضا شجریان نه‌فقط نام و ثروت او که شبکه‌ای حیرت‌انگیز از بزرگترین متفکران، هنرمندان، نویسندگان، شاعران و بزرگان هر طیف بود که حول او جمع شده بودند و همه آن بزرگان محمدرضا شجریان را احترام می‌کردند و ارج می‌نهادند. ویدئو‌هایی که اخیراً از او به همراهی پیانو انوشیروان روحانی منتشر شده انگار آبی سرد است بر آتش امید آنان که هنوز...