یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور توسط هوش مصنوعی را مشاهده می کنید./ خبرآنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مینی‌سریال «خائن‌کُشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمعه 3 شهریور در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مینی‌سریال «خائن‌کُشی» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی از جمعه 3شهریور، ساعت 9صبح به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرده است، در تیرماه امسال 270 تک آهنگ موسیقی آن هم در حوزه پاپ مجوز انتشار گرفته‌اند

خبرگزاری تسنیم

پیکر مرحوم محمد اسماعیلی نوازنده پیشکسوت موسیقی ایران از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

چگونه خواننده شویم؟ خواننده شدن علاقه خیلی از ما است. برای خواننده شدن شما باید آموزش ببینید و فقط با استعداد ذاتی نمی‌توانید خواننده شوید. در ادامه اصول خواننده شدن را یاد بگیرید و خوانندگی را آموزش ببینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر زنده‌یاد محمد اسماعیلی از اساتید پیشکسوت تنبک‌نوازی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کشور در خانه ابدی آرام گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پیکر زنده‌یاد محمد اسماعیلی از اساتید مطرح تنبک‌نوازی صبح امروز 25 مردادماه روی دوش دوست‌داران و شاگردانش از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار مجوز‌های صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ در تیرماه 1402 اعلام شد که براساس این آمار، مجوز 352 تک آهنگ و 26 آلبوم موسیقی صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

اعلام آمار مجوزهای تیر 1402 از سوی دفتر موسیقی نشان می‌دهد که 294 سانس کنسرت موسیقی در این ماه روی صحنه رفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور محمد الله‌یاری مدیر دفتر موسیقی و سید امیرعباس ستایشگر مدیر انجمن موسیقی، دکتر حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب و حکم وی را به او اهدا کرد. متن حکم اردلان به شرح زیر است: «جناب آقای دکتر حمیدرضا اردلان نظر به دانش و تجربیات...

وب‌گاه عصر ایران

23 مردادماه سالروز درگذشت نوازنده برجسته تنبک و مدرس موسیقی سنتی ایرانی یعنی زنده‌یاد ناصر فرهنگ فر است که پس از یک دوره کناره‌گیری و انزوای کاری در روز پنجشنبه 23 مرداد 1376 در 49 سالگی چشم از جهان فروبست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری طی حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت استاد محمد اسماعیلی نوازنده پیشکسوت تنبک نوشت: این هنرمند سال‌های سال در کنار آموزش نوازندگی، به شاگردانش درس زندگی آموخت و نامی نیک از خود بر جای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی، فیلمبرداری مستند «یک جهان آواز» ساخته مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی که به زندگی و فعالیت استاد علی جهاندار خواننده، مدرس آواز و ردیف‌دان می‌پردازد، بعد 18 جلسه تصویربرداری در شهر‌های رودبار، شمام، تهران و کرج به پایان رسید. علی جهاندار از شاگردان استاد محمدرضا شجریان بود و از آلبوم‌های او می‌توان به «صبح مشتاقان»، «نقش...

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری ارشاد در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.