دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه مشرق نیوز

آیات عظام حسین نوری همدانی و ناصر مکارم شیرازی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تایمز نوشت: رسول جعفریان در توئیتی پاسخ آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی به ابراهیم رئیسی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولت سیزدهم به دنبال عزم راسخ خود برای بازدید میدانی و رفع مشکلات مردم هفته گذشته نیز روزهای پرکاری را سپری کرد و استان‌هایی همچون قم، گلستان، خراسان جنوبی، البرز، بوشهر و کردستان مقصد دولتمردان بود تا با سرکشی و بررسی امور به تصمیم‌های سازنده و اثرگذار در بخش های مختلف برسند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به تدوین سند تحول در دولت گفت: احیای امید مردم وظیفه همه خصوصا نخبگان است و مردم منتظر اقدام و عمل هستند. وی با اشاره به تلاش دولت برای امیدوارکردن مردم به آینده کشور گفت: بنا نداریم نسبت به اقدامات دولت‌های گذشته حرف بزنیم و بگوییم دولت را چگونه تحویل گرفتیم. رئیس...

خبرگزاری مهر

قم - رئیس‌جمهور با بیان اینکه تدوین سند تحول دولت در مراحل پایانی است، گفت: بنا نداریم نسبت به اقدامات دولت‌های گذشته حرف بزنیم.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس دولت سیزدهم پس از پایان سیزدهمین سفر استانی، قم را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس‌جمهوری در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود در شهر مقدس قم با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه فرارو

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم اصلاح نظام بانکداری بیان داشت: مردم از دست بانک‌ها ناراحت هستند چراکه بانک‌ها به کسی پاسخگو نیستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در جمع اصحاب رسانه قم در سخنانی با اشاره به اقدامات دولت در رابطه با وضعیت بورس اظهار داشت: ما در جلسه ستاد اقتصادی دولت پیگیری کردیم که چه راهکار‌هایی می‌توانیم دنبال کنیم که بورس آرامشی پیدا کند و سرمایه‌گذاران و سهامداران ببینند که کاملا وضعیت متفاوت شده است. وی با بیان اینکه 10 تصمیم در این زمینه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور کشورمان عصر امروز جمعه با رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد. پیش‌ازاین حجت‌الاسلام رئیسی به دیدار مراجع عظام تقلید رفته بود. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در دومین روز از سفر استانی به شهر مقدس قم پس از گفتگو با آیت الله نوری همدانی، به دیدار آیت الله سبحانی رفت. وی سپس در نشستی با آیت الله عبدالله جوادی...

خبرگزاری مهر

قم - رئیس‌جمهور کشورمان بابیان اینکه گام‌های دولت در حوزه بورس مؤثر بوده است، گفت: نباید پیگیری‌ها در این زمینه رها شود.

وب‌گاه عصر ایران

مهم ترین موضوعات مورد مطالبه معیشت مردم، حجاب زنان و مونوریل قم بوده و به این مورد آخر آیت الله سبحانی مشخصا اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس جمهور در دومین روز از سفر خود به استان قم به طور جداگانه با آیات جوادی آملی، علوی گرگانی، سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی و جامعه مدرسین دیدار و در خصوص محورهای مختلف بخصوص اقتصاد و معیشت مردم، روابط خارجی و مسائل فرهنگی با آنان گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: دولت سیزدهم به صورت شبانه روز در حال فعالیت برای حل مشکلات مردم است. وی تصریح کرد: رفع مشکل کسری بودجه سال جاری از دغدغه های ما است. رئیس جمهور ضمن بیان اینکه با تلاش دولت برخلاف گذشته استقراض از بانک مرکزی انجام نمی‌شود، اظهار داشت: دولت در دو جبهه خنثی سازی و رفع تحریم ها فعالیت می‌کند. حجت الاسلام رئیسی...

خبرگزاری میزان

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دیدار با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به صورت شبانه روز در حال فعالیت برای حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: دولت در دو جبهه خنثی سازی و رفع تحریم‌ها فعالیت می‌کند و با فعالسازی ظرفیت‌های کشور امکان رسیدن به رشداقتصادی 8 درصد وجود دارد.