دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز پس از انتشار نامه منسوب به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در فضای مجازی و بیان شدن علل رد صلاحیت علی لاریجانی، متن نامه رئیس سابق مجلس به این شورا نیز منتشر شد. متن نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم شورای محترم نگهبان با سلام و عرض احترام نامه آن شورا در پاسخ درخواست این جانب مبنی بر اعلام علنی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی لاریجانی در نامه ای توضیحاتی در خصوص رای شورای نگهبان مطرح و از برخی مواردی که به ادعای وی بی‌دقتی شده است، گلایه کرد.

خبرگزاری مهر

برگزاری پنج‌دوره از کنگره علوم انسانی اسلامی، سبب شده جریان فعالی در حوزه تحول علوم‌انسانی با رویکرد اسلامی در کشور ترویج پیدا کند و عملا بستر علمی نوپا فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: قم خاستگاه انقلاب اسلامی و مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است و ضروری است که کنگره‌ای جهت شناساندن این جایگاه و اهمیت آن برگزار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسلمان باید نسبت به احکامی از دین که به آن احتیاج دارد شناخت پیدا کند، یکی از موضوعاتی که در مورد آن پرسش‌های زیادی مطرح می‌شود مسائل مربوط به هیپنوتیزم و خواب مغناطیسی است.

خبرگزاری تسنیم

کنگره علوم انسانی اسلامی که امسال ششمین دوره آن برگزار می شود را باید به مثابه ادامه منطقی موج اسلامی سازی علوم انسانی بعد از پیروزی انقلاب تلقی کرد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تقوا و عدالت ماهیت قدرت سیاسی را دگرگون کرده و اساس دستیابی به بهترین شکل پیشرفت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرایند گفتمان سازی و جریان سازی در فضای علمی ذیل تحول علوم انسانی اسلامی را می توان جزو دستاوردهای علمی در بستر گفتمان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به حساب آورد.

خبرگزاری ایسنا

فرایند گفتمان سازی و جریان سازی در فضای علمی ذیل تحول علوم انسانی اسلامی را می توان جزو دستاوردهای علمی در بستر گفتمان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به حساب آورد زیرا بازنگری در مضمون و ماهیت علوم انسانی یکی از اقداماتی بوده که در راستای بومی‌سازی علوم انسانی مطرح می شود. بر همین اساس موج اسلامی سازی علوم انسانی بعد از پیروزی انقلاب به راه افتاد و تاکنون دهها مجلد کتاب و صدها مقاله علمی...

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - مراجع عظام تقلید و نمایندگان مجلس به دنبال آغاز مذاکرات گروه 1+4، اتحادیه اروپا و ایران در هتل کوبورگ وین، اتفاق نظر دارند که راستی‌آزمایی در کنار اخذ تضمین از طرف‌های مقابل، کلید برون رفت از تحریم‌ها و به دنبال آن گره‌گشایی از مشکلات کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر پیشین کشورمان در جمهوری آذربایجان گفت: غرب با جوسازی به دنبال تاثیر گذاری بر روند مذاکرات است تا ایران را از خواسته هایش منصرف کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حفظ اقتدار نیروهای مسلح توام با صیانت از حق الناس و حقوق شهروندی دو بال اجرای عدالت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ایرنا_ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح با اقتدار به جرائم رسیدگی می‌کند، گفت: حفظ اقتدار نیروهای مسلح توام با صیانت از حق الناس و حقوق شهروندی دو بال اجرای عدالت است.