دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا امام جمعه قم گفت: استکبار و استبداد به ویژه انگلیس خبیث از حضور روحانیت بیدار، آگاه، سیاستمدار و برخودار از عقلانیت و غیرت دینی در طول تاریخ ضربه‌های سنگین خورده است؛ امروز حوزه آگاه و بیدار است و صدای جدایی حوزه از سیاست، صدای جنگ نرم و خواسته استعمار انگلیس خبیث است.

خبرگزاری ایسنا

خطیب نماز جمعه قم گفت: عقلانیت بدون غیرت دینی باعث محافظه‌کاری، سستی و کوتاه آمدن از انجام وظایف است همچنین غیرت دینی بدون عقلانیت هم منجر به جدایی از ولایت و افتادن در دامی که خوارج نهروان در آن گرفتار شدند، می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، روز پنجشنبه با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب» با پیام آیات ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید و سخنرانی ویدیوکنفرانسی رییس‌جمهور در قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: نقش مردمی مذهب نباید کمرنگ شود اگر کمرنگ شود ضربه به نماز و دعا و عبادت و... می شود.

خبرگزاری ایسنا

مرجع تقلید با اشاره به نقش مساجد در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، گفت: مردم در مساجد تعلیمات را فرامی‌گرفتند و سپس در اختیار دیگران قرار می‌دادند، بنابراین مساجد باید زنده نگاه داشته شود، معارف اسلام برای همگان در همه سنین گفته شود، مساجد باید مراکزی برای نشر معارف اسلام باشد و این مسئله باعث تقویت ارکان انقلاب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه باید از فرصت های مختلف برای جذب جوانان به مسجد و معارف دینی استفاده شود، گفت: نقش مردمی مذهب نباید کمرنگ شود؛ کمرنگ شدن نقش مردمی مذهب به شعائر دینی ضربه می زند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نشست «بررسی ابعاد قیام 19 دی مردم قم» با حضور جمعی از تعدادی از تحلیل‌گران سیاسی و مبارزان دوران قبل از انقلاب اسلامی در مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در قم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مهاجرنیا در جلسه هفتگی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با موضوع «بررسی ابعاد قیام 19 دی مردم قم» افزود: ما برای بازخوانی قیام 19 دی نیاز به افرادی داریم که 19 دی سال 57 را رقم زدند افراد بزرگی مانند آیت الله حسین نوری، آیت الله مکارم شیرازی، طاهری خرم آبادی، مومن قمی، فاضل، یزدی، مشکینی و... که همگی شاگرد امام بودند و یا سایر...

خبرگزاری مهر

مکتب تفکیک در نقد فلسفه، خود از رویکردهای فلسفی استفاده می‌کند، این در صورتی است که آنها استدلال عقلی را طریق مجانین می‌دانند. روایت دیدار میرزای اصفهانی با امام زمان به هفت دلیل جعلی است.

خبرگزاری دانا

پنج روز از اهواز تا کرمان، روی دست ایرانیان بود؛ دست های گرم و پینه بسته؛ دست های ظریف و ورزیده؛ دست های پرچروک و کودکانه. این دست ها - دست های همه ملت ایران - حلقه و پروانه شد؛ سردار در کانون این حلقه بود.

وب‌گاه الف

چندی پیش یک شرکت گردشگری در کرمانشاه با برپایی تور گردشگری (گفته شده مختص پزشکان بوده است) در شهرستان قصرشیرین و با همراهی گروه رقص کردی و دی. جی اقدام به رقص و شادی کرده‌اند و این چنین به ایام فاطمیه هتک حرمت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

اعتصاب در ادارات و کارخانه ها به قصد ضربه زدن به حکومت و موفق بود اما اعتصاب مطبوعات خدمت ناخواسته به حکومت بود هر چند در عمل میدان را از گفتمان‌های ملی و سکولار گرفت و یک‌سر به اسلام انقلابی و اسلام سنتی سپرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چندی پیش یک شرکت گردشگری در کرمانشاه با برپایی تور گردشگری (گفته شده مختص پزشکان بوده است) در شهرستان قصرشیرین و با همراهی گروه رقص کردی و دی. جی اقدام به رقص و شادی کرده‌اند و این چنین به ایام فاطمیه هتک حرمت می‌کنند.

خبرگزاری دانا

دیماه سال 98 و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علما با صدور پیام هایی ضمن تسلیت شهادت سردار دل ها به بیان ویژگی های ایشان نیز پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراز نارضایتی از فشار روزافزون معیشتی و گرانی بر مردم، تاکید بر توجه جدی به دیپلماسی سازنده با جهان، اصلی ترین محورهای مطالبات مراجع عظام قم از رئیسی بود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن‌کریم "مشکات" شب گذشته با حضور جمعی از اساتید قرآنی و مردم علاقه‌مند به قرآن شهر کوهسار استان البرز برگزار شد.