دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در توصیه‌ای به اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: مسائل مستحدثه و جدید مانند ارز دیجیتال و امثال آن از جمله مواردی است که باید در مجله تخصصی مورد بحث و کنکاش علمی قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا

مسابقات بین‌المللی مجازی فراز خوانی قرآن کریم «مشکات» به سبک استاد «عبدالباسط» از 13 دی تا 12بهمن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های خود را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ارسال کنند که در نهایت به سه نفر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله مکارم شیرازی پس از تزریق دز سوم واکسن کرونا در سخنانی تصریح کرد: خداوند توفیق داد امروز دوز سوم واکسن کرونا را زدیم و توصیه پزشکان را عمل کردیم. مردم باید توجه داشته باشند یکی از واجبات مانند نماز، حفظ سلامتی بدن است. وی ادامه داد: ائمه (ع) طبیب نبودند، ولی طب الأئمه نشان می‌دهد که آن‌ها همیشه توصیه می‌کردند و کسانی که به این توصیه‌ها...

خبرگزاری ایسنا

استاد پرورش دانش آموخته هم حوزه و هم دانشگاه بود و در مراوده و معاشرت با بزرگان اهل معرفت به مراتب والایی دست یافت، شخصیتهای بزرگی همچون مرحوم آیت الله حاج آقا رحیم ارباب، علامه طباطبایی، شهید مطهری و شهید بهشتی که با آنها از نزدیک آشنایی و ارتباط داشت، تأثیر زیادی در او داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

میزان مراجعه‌کنندگان برای درخواست گواهی بکارت نسبت به سال‌های قبل کاهش پیدا کرده است؛ در حالی که انجام این کار در 20 سال گذشته شایع‌تر بود.

خبرگزاری ایسنا

«بعد از سه سال مجبور شدم از شوهرم جدا بشم. با اینکه دوست نداشتم اما قبل از ازدواج این تست رو انجام دادم. وقتی می‌خواستم از همسرم جدا بشم خیلی از این کارم خوشحال بودم چون همه جا باید با مدرک حرفمو پیش می‌بردم تا حقمو بگیرم. درسته من از اون اول به قصد طلاق، ازدواج نکردم اما کی میدونه بعدش چی میشه؟»

وب‌گاه خبر آنلاین

در این مقاله به عدم حجیت رؤیا (خواب) اشاره می شود و اینکه رؤیا قطعا با تعبیر و تأویل همراه است.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله ناصر مکارم شیرازی به پرسشی درباره محدوده 2 دهه فاطمیه و حکم برگزاری مراسم شادی بین این دو دهه پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به پرسشی درباره "محدوده 2 دهه فاطمیه و حکم برگزاری مراسم شادی بین این دو دهه"، پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت الله العظمی مکارم به پرسشی درباره برگزاری مراسم شادی و جشن در ایام فاطمیه پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روز28 آذر سال 1356 شمسی، آیت‌الله خامنه‌ای به ایرانشهر تبعید شدند و این مجازات را ساواک پس از 6 بار دستگیری بزرگ مستحق ایشان می دانست.

وب‌گاه الف

علی لاریجانی در نامه ای توضیحاتی درباره رای شورای نگهبان مطرح و از برخی مواردی که به ادعای وی بی‌دقتی شده است، گلایه کرد.