دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، ضمن سفر به قم و دیدار با مراجع عظام تقلید گفت: ارتباط وزارت امورخارجه با حوزه علمیه و مراجع عظام همواره مستحکم بوده و ما از رهنمودها و دعای خیر علمای بزرگوار قم همیشه بهره مند بوده ایم.

خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه در دیدار با مراجع عظام تقلید، تاکید کرد: ارتباط وزارت امورخارجه با حوزه علمیه و مراجع عظام همواره مستحکم بوده است.

وب‌گاه تابناک

وزیر امور خارجه ایران صبح امروز در سفر یکروزه به قم قرار است با جمعی از مراجع عظام تقلید و علما دیدار کند.

وب‌گاه عصر ایران

روح حاکم بر نظام آموزشی ما، باید روح اسلامی باشد.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد 241 طرح به مرحله مصاحبه دعوت شدند و در نهایت 71 طرح به مرحله داوری وزارت علوم راه یافتند که از این بین 31 طرح شامل 41 نفر دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور به عنوان برگزیدگان نهایی جشنواره بیست و سوم انتخاب شدند.

وب‌گاه عصر ایران

ارتباط آموزش و پرورش و دانشگاه با حوزه علمیه از قدیم مرسوم بوده و بوعلی سینا، شیخ بهایی و شیخ طوسی در کنار هم پرورش یافته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: سند 2030 اعتقادات دینی و مذهبی دانش آموزان را هدف قرار داده که باید نسبت به اجرای این‌گونه سندها و جایگزینی فرهنگ غربی هوشیار بود.

وب‌گاه عصر ایران

باید دستاوردهای علمای بزرگ شیعه در کتب درسی دانش آموزان و دانشگاهیان گنجانده شود تا آن‌ها نسبت به مواریث مهم پیشینیان خود و سابقه عظیم علمی آگاه شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: روح حاکم بر نظام آموزشی ما، باید روح اسلامی باشد و هیچ نشانه‌ای از فرهنگ غرب در آن وجود نداشته باشد و ما نسبت به پاکسازی آن مسوول هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان شهر دشتستان بوشهر از دستگیری مدیر سابق شرکت پخش فرآورده های نفتی این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

خبرگزاری دانا

مراجع معظم تقلید در پیام‌های جداگانه ای ارتحال آیت الله سیدرضی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

حکم معامله نرم‌افزارهای قفل شکسته، کپی رایت نرم‌افزار بدون اجازه تولید‌کننده و حکم شرعی تکثیر نرم‌افزارهای خارجی مورد سؤال بسیاری از افراد است که مراجع عظام تقلید به آن پاسخ‌های قابل توجهی داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا آیات لطف‌الله صافی گلپایگانی، عبدالله جوادی آملی، ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، با صدور پیام‌های جداگانه ارتحال آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قالیباف، عطاءالله رفیعی آتانی را به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی عطاءالله رفیعی آتانی را به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی عطاءالله رفیعی آتانی را به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس منصوب کرد.